راهنمای جامع دوچرخه های برقی تاشو

اگر به دنبال راه حلی برای مسافت های درون شهری هستید دوچرخه های تاشو بهترین گزینه برای شما است.

دوچرخه های برقی تاشو سبک، قابل حمل و  به عنوان محافظ محیط زیست هستند و بهترین انتخاب برای  رفتن در دل طبیعت هستند.

ما با ارائه توضیحاتی از نحوه عملکرد دوچرخه تاشو، مزایای آن، چرایی دوچرخه سواری و مواردی که هنگام خرید دوچرخه باید در نظر بگیرید، به شما ایده ای جذاب برای زمان خرید می دهیم.

دوچرخه دنرو

دوچرخه برقی تاشو چیست؟

ساده ترین تعریف برای دوچرخه های تاشو این است که دوچرخه هایی هستند که می توان آن را تا کرد.

دلیل ساخت دوچرخه های تاشو، سایز دوچرخه ها بود. این دوچرخه ها بسیار بزرگ و سنگین بودند و امکان جابه جایی برای دارندگان این دوچرخه ها وجود نداشت. حمل آن ها مشکل بود و آویزان کردن آنها در ماشین آسان نبود ، دوچرخه های تاشو به وجود آمدند.

اندازه دوچرخه ها را می توان پس از تا کردن کوچکتر کرد و می توان آن ها را در وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو سوار کرد ، همچنین می توان آن ها را در صندوق عقب خودرو قرار داد.

چگونگی تاکردن دوچرخه برقی

در فرآیند تا شدن دوچرخه اولین قدم این است که لوله صندلی را پایین بیاورید و پدال ها را تا کنید ، مرحله دوم این است که قاب را تا کنید، قفل تاشو قاب را باز کنید و بسته به طرح دوچرخه خود، آن را به سمت چپ یا جهت دیگری تا کنید. مرحله سوم این است که تا کنید.

همه دوچرخه های تاشو از این فرآیند رایج استفاده می کنند.

چرا دوچرخه تاشو سوار شویم؟

دوچرخه های تاشو یک راه حل سریع برای زندگی شهری، به ویژه برای کارکنان اداری است. به فضای کمتری نیاز دارند، می توان آن ها را به اتوبوس یا مترو آورد و یک راه حل عالی برای رفت و آمدهای پیچیده هستند. آن ها می توانند زمان رفت و آمد شما را بسیار کوتاه کنند و برای رسیدن به محل کار نیازی به دویدن و عرق کردن ندارید.

مطالعه کنید  ابزار های ضروری برای تعمیر و سرویس دوچرخه

مزایای دوچرخه های برقی تاشو سایز کوچک دوچرخه های تاشو برقی ، دوچرخه های برقی تاشو عمدتا کوچک، سبک، حمل آسان و سازگار با محیط زیست است.

طول و ارتفاع دوچرخه برقی تاشو معمولاً کوچکتر است. به طور کلی طول 50-70 اینچ و ارتفاع 35-55 اینچ است. بیشتر آن‎ها را می توان در صندوق عقب ماشین قرار داد و داخل اتوبوس آورد.

سایز بزرگ در دوچرخه باعث می شود ، ویژگی اصلی خود که همان تاشو بودن است را از دست بدهد و تاشو بودن آن را بی معنی کند.

دوچرخه دنرو

وزن دوچرخه تاشو برقی

وزن دوچرخه های برقی تاشو معمولاً حدود 21 تا 30 کیلوگرم است ، که توسط مردان بالغ قابل جا به جایی است. حمل این دوچرخه ها برای زنان پس از درآوردن باتری آسان تر است ، سایز دوچرخه های تاشو به قدری می تواند کوچک باشد که حتی در برخی از موارد در کوله پشتی های بزرگ نیز جا می شوند و حمل آن ها آسان است.

سازگاری با محیط زیست

دوچرخه های برقی سازگارتر با محیط زیست هستند ، در حال حاضر اثر گلخانه ای وضوعی بسیار جدی است ، مردم روی زمین نگران انتشار کربن هستند ، ما می توانیم سهم خود را برای کاهش انتشار کربن انجام دهیم.

ایمنی دوچرخه های برقی

برخی از شهرها در شب امن نیستند و دوچرخه ها را می توان برای جلوگیری از سرقت وارد اتاق کرد.

هنگام خرید دوچرخه تاشو چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

دوچرخه برقی تاشو شیائومی Z20

قیمت دوچرخه ها

قیمت دوچرخه های الکتریکی تاشو بیشتر 700-1500 دلار است ، که فراتر از بودجه بسیاری از مسافران است. اما پس از بررسی هزینه حمل و نقل، متوجه می شوید که مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که فکر می کنید ، دیگر مجبور نخواهید بود که ترافیک را تحمل کنید

مطالعه کنید  کاهش وزن با دوچرخه برقی ممکن است؟ + نتایج میزان کالری سوزی

سهولت تاشدن

اکثر دوچرخه ها را می توان تنها در دو یا سه مرحله تا کرد و این موضوع در کمتر از 30 ثانیه انجام می شود ، اما برخی از دوچرخه ها با ساختارهای پیچیده تاشو طراحی شده اند که در 2 دقیقه قابل انجام نیستند و باید زمان بیشتری را برای این کار اختصاص دهید.

 

وزن دوچرخه ها

یک دوچرخه تاشو برقی با وزن حدود 25 تا 30 کیلوگرم انتخاب کنید که زنان نیز بتوانند آن را بلند کنند و از دوچرخه سواری لذت ببرند.

سایز دوچرخه برقی

قبل از هر چیزی باید برای انتخاب دوچرخه برقی به سایز و قابلیت حمل آن دقت کنید تا ببینید در مکان های عمومی مانند مترو و یا ایستگاه های اتوبوس می توانید از آن استفاده کنید و یا می توانید آن را در مکان های مختلف با خود ببرید.

سرعت دوچرخه

درجات مختلف دوچرخه های برقی دارای محدودیت سرعت بالایی هستند که به طور کلی به کلاس 1، کلاس 2 و کلاس 3 تقسیم می شوند ، اکثر دوچرخه های تاشو می توانند حداکثر سرعتی بیش از 20  کیلومتر در ساعت داشته باشند.

باتری

عمر باتری یک دوچرخه برقی تاشو بسیار مهم است، بسته به مسافت پیموده شده در سفر و بودجه شما، از 7 تا 30 آمپر ساعت متغیر است. به طور کلی، یک دوچرخه برقی تاشو که حدود 1000 دلار قیمت دارد، دارای باتری 10 تا 15 آمپر ساعتی است. اگر باتری سامسونگ، ال‌جی یا پاناسونیک بود،  این میزان بیشتر هم می شود.

سیستم تعلیق دوچرخه

دوچرخه لنکلیسی G650

سرعت گیرهای زیادی در شهر وجود دارد. اگر دوچرخه شما جذب ضربه کافی نداشته باشد ، سواری شما بسیار دردناک خواهد بود. اگر در طبیعت سوار می شوید، سیستم تعلیق مهم ترین بخش دوچرخه برقی شما است. شما باید یک دوچرخه برقی تاشو همه جانبه مانند دوچرخه برقی تاشو Lankeleisi G650 را  انتخاب کنید که یک دوچرخه با سیستم تعلیق کامل است.

مطالعه کنید  تحول در ارسال و تحویل بار با دوچرخه های برقی باری

نگهداری

میزان بالای استفاده از دوچرخه های برقی سبب می شود بعد از یک یا دو سال دچار آسیب شود. شاید به خاطر لنت ترمز ، شاید به خاطر چراغ عقب، شاید هم باتری، فریم دوچرخه به طور کلی آسیب نمی بیند. دوچرخه‌ای را انتخاب کنید که قطعات مشترکی دارد.

نتیجه

ما در دنرو انواع مختلفی از دوچرخه های برقی تاشو با نیازهای شما داریم. دوچرخه های برقی تاشو ما برای مسافرت ها، گشت و گذار،  فروشگاه های شهری و هر کسی که عاشق دوچرخه سواری مناسب است. شما با دوچرخه های تاشو می توانید از سواری لذت ببرید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوچرخه های برقی با ما تماس بگیرید.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *