دوست داران دوچرخه برقی در چندسال گذشته به سمت دوچرخه های تاشو روی آوردند، دوچرخه های تاشو با قابلیت جمع شدن توانستند در میان دوچرخه سواران از محبوبیت زیادی برخوردار شوند.

دوچرخه های تاشو جذاب، منحصر به فرد، شیک و مدرن ارائه شده اند و این موضوع حس زیبایی شناختی را برای مسافران، گردشگران و افراد در هر سنی که مایل به کشف مزایای متعددی هستند، ایجاد می کند.

اگر کمی به اطراف خود در شهر دقت کنید، افراد زیادی را در حین سواری دوچرخه های تاشو خواهید دید، با این وجود بسیاری از مردم احساس می کنند که دوچرخه های تاشو برقی موضوعی جدید است و ارزش هزینه کردن ندارد. ولی به هر حال دوچرخه های تاشو برقی مزیت های بیشماری دارند که در این بخش به 7 مورد آن ها اشاره خواهیم کرد.

این مزیت ها باعث می شود شما سواری های متفاوتی و لذت بخشی را تجربه کنید.

دوچرخه های تاشو برقی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. این محبوبیت در تمام کشور های جهان روز به روز بیشتر می شود چرا که این دوچرخه ها علاوه بر طراحی جذاب و شیک و منحصر به فرد دارای ویژگی های بی‌شماری مانند راحتی، صرفه جویی در فضا و… می باشند.

در این مقاله سعی کردیم برخی از ویژگی های مثبت دوچرخه تاشو برقی را بررسی کنیم تا با فواید خرید دوچرخه تاشو برقی آشنا شوید :

فواید دوچرخه های تاشو

1. صرفه جویی در فضا و استفاده آسان یکی از مشکلات اصلی که دوچرخه های معمولی دارند موضوع ابعاد بزرگ دوچرخه است این موضوع باعث شده که دوچرخه سواران نتوانند از تلفیق دوچرخه و وسایل نقلیه استفاده کنند و همچنین نتوانند دوچرخه را با خود به داخل خودرو ، منزل و یا محل کار خود ببرند.

قابلیت تا کردن دوچرخه برقی از وسط برای استفاده آسان و قابل حمل بودن یکی از مزایای شگفت انگیز داشتن دوچرخه برقی تاشو است.

با وزن سبک 21 کیلوگرم و تنها در چهار مرحله، در عرض تنها 15 ثانیه می توانید دوچرخه خود را  به یک طراحی کاملا جمع و جور و قابل حمل تبدیل  کنید.

مطالعه کنید  افزایش طول عمر باتری دوچرخه برقی + ترفندهای ویژه

طراحی جمع و جور به شما امکان می دهد تا دوچرخه برقی تاشو را سریعتر حمل کنید. شما می توانید آن را با خیال راحت در داخل محل سکونت یا محل کار خود قرار دهید.

لازم نیست نگران دزدیده شدن دوچرخه برقی خود باشید زیرا اکثر دوچرخه های برقی تاشو را می توان تا کرد و زیر میز کار یا در کنار خود هنگام سوار شدن به اتوبوس یا قطار به دلیل طراحی جمع و جورشان نگه داشت.

2.زمان رفت و آمد را کاهش می دهد، هیچ کس دوست ندارد زمان اضافی را صرف رفت و آمد به محل کار، فروشگاه یا خانه خود کند. وقتی زمان زیادی را صرف ماندن در مسیر می‌کنید، زمان کمتری برای انجام برخی کارها باقی می‌ماند. بیشتر دوچرخه های الکترونیکی تاشو برای دستیابی به طراحی سبک و جمع و جور خود به مقدار مشخصی نیرو نیاز دارند.

انواع دوچرخه های تاشو برقی

برخی از دوچرخه های تاشو الکتریکی دارای قدرت موتور 1000 وات هستند. آن‌ها می‌توانند با سرعتی بیش از سرعت استاندارد شده طبق مقررات بریتانیا برای دوچرخه‌های الکتریکی حرکت کنند. اکثر دوچرخه‌های برقی که با تکنولوژی جدید طراحی شده‌اند، از سیستم کمک پدال برای ارائه سطح سرعت و تعادل کارآمد استفاده می‌کنند.

دوچرخه برقی Lankeleisi X3000 Plus

برند لنک لیسی شرکت دنرو دارای 5 سطح کمک پدال است و با سرعت 50 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند، که به شما امکان می‌دهد در حالی که زمان رفت و آمد خود را کاهش می‌دهید، سواری لذت بخش تری را تجربه کنید. در این بخش می توانید مشخصات کامل و تصاویر  دوچرخه برقی Lankeleisi X3000 Plus را مشاهده کنید.

مشاهده جزییات محصول دوچرخه برقی Lankeleisi X3000 Plus

 

دوچرخه برقی تاشو شیائومی Z20

3. تعمیر و نگهداری آسان دوچرخه های برقی تاشو : به جز شارژ باتری نیاز به نگهداری خاصی ندارند. آنها معمولاً دارای طراحی مینیمالیستی هستند، مانند مدل Z20 از برند شیائومی (دوچرخه برقی تاشو شیائومی Z20)  ، در مقایسه با 250 قسمت دوچرخه های الکترونیکی معمولی، فقط 57 قطعه دارد، که برای کاربرانی که برای اولین بار نصب می کنند نیز راحت است.

مطالعه کنید  معرفی دوچرخه میکرو الکتریکی JackRabbit

خرید دوچرخه برقی تاشو شیائومی Z20 (با یکسال گارانتی طلایی دنرو)

4.به راحتی ورزش کنید : دوچرخه سواری یک راه خوب و موثر برای تقویت سلامت کلی شما است اگر کارمند هستید، تقریباً هر روز 8 ساعت روی یک صندلی می نشینید. با این حال، با دوچرخه برقی، این فرصت را دارید که عضلات بدن خود را کشش دهید، ضربان قلب خود را بهبود ببخشید و همچنین مقداری کالری بسوزانید.

آشنایی با دوچرخه های تاشو برقی

دوچرخه های برقی برای تشویق پدال زدن دستی طراحی شده اند که به شما امکان می دهد در حین حرکت با عضلات خود کار کنید. هر چه فشار بیشتری به سیستم وارد کنید، دوچرخه سریعتر حرکت می کند.

این به شما این امکان را می دهد که در حال حرکت ورزش کنید.

با این حال، برخی از طرح‌های خاص دوچرخه‌های شارژی تاشو به شما امکان می‌دهند ، بدون نیاز به گاز دادن و تنها با رکاب زدن سنگین ورزش کنید.

دوچرخه برقی تاشو Omeci سطح مناسبی از کمک پدال را ارائه می دهد که می تواند با هر سطح ورزشی که می خواهید کاملاً کار کند، بنابراین لازم نیست هر روز سخت تر رکاب بزنید تا به تناسب اندام خود برسید.

لازم نیست نگران روغن کاری یا کنده شدن زنجیر باشید. دوچرخه های برقی تاشو شما را به راحتی به هدف تناسب اندام می رساند، همچنین تجربه ای منحصر به فرد و متمایز در مورد دوچرخه برقی برای شما فراهم می کند.

5.مانور آسان و افزایش حفاظت در برابر سرقت دوچرخه های برقی تاشو شما را از نگرانی در مورد ایمن بودن دوچرخه خود باز می دارد. این موضوع به شما فرصتی می دهد تا آن را به هر کجا که می خواهید حمل کنید و همچنین مراقب آن‌ها باشید. علاوه بر این، یک دوچرخه شارژی تاشو می تواند در مناطقی که خودرو نمی تواند مانور دهد جا بگیرد. این به شما این امکان را می دهد که به موقع به مقاصد مختلف خود برسید.

مطالعه کنید  بهترین مارک های دوچرخه برقی در ایالات متحده آمریکا

دوچرخه برقی C20

دوچرخه برقی تاشو C20 دارای طراحی یکپارچه است که استفاده و مانور آن را در مناطق مختلف شهری آسان تر می کند.

6.سازگاری با محیط زیست : دوچرخه های برقی تاشو سازگار با محیط زیست هستند و به عنوان وسیله ای مناسب برای سبز شدن در مناطق مختلف کشور عمل می کنند. لازم نیست در هنگام سوار شدن به مناطق شهری نگران احتراق کربن و آلودگی محیطی باشید.

7.شکل‌های زیبا و استایل چندگانه دوچرخه‌های برقی برای پاسخگویی به فضای دوچرخه سواران و همچنین شناور ماندن در بازار همیشه در حال تغییر ، باید در اشکال و سبک‌های مختلف عرضه شوند. دوچرخه های الکترونیکی تاشو در سبک ها و اشکال مختلف طراحی شده اند تا به علاقه مندان دوچرخه حس زیبایی شناختی، راحتی و تجربه دوچرخه سواری منحصر به فرد را بدهند.

خرید از دنرو

شرکت دنرو مولتی برندیست که گزینه‌های مختلف طراحی را بررسی می‌کند تا تجربه‌ای همه جانبه را بدون دوچرخه‌های برقی به مشتریان خود ارائه دهد. ما طرح‌های خود را جدی می‌گیریم و حداقل قطعات را به کار می‌گیریم تا اطمینان حاصل کنیم که دوچرخه‌مان می‌تواند به راحتی جمع‌آوری و در مراحل سریع تا شود.

کلام پایانی دوچرخه های برقی تاشو مورد علاقه بسیاری از علاقه مندان به دوچرخه است. مشخص شده است که افرادی که از این نوآوری منحصربه‌فرد استفاده نکرده‌اند، با مزایای استفاده از دوچرخه برقی تاشو آشنا نبوده اند. این مقاله برخی از مزایای داشتن دوچرخه برقی تاشو را در اختیار شما قرار داده است. طرح های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

اگر در مورد سبک دوچرخه های الکتریکی سوالی دارید، با ما در دنرو تماس بگیرید و تیمی از بهترین کارشناسان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *