سوالات متداول درمورد دوچرخه برقی

1-دوچرخه سواری و دوچرخه برقی چه کمکی به شما می کند؟

اگر وقت برای ورزش کردن ندارید،دوچرخه سواری برای شما نوعی ورزش به حساب می آید.با دوچرخه سواری دیگر در ترافیک نمی مانید و هزینه های رفت و آمد به محل کار و مقاصد دیگر بسیار کاهش می یابد.

همه ما میدانیم که دوچرخه سواری یکی از لذت بخش ترین ورزش های دنیاست،ولی زمانی که شما مسافت طولانی در پیش داشته باشید و یا مسیر شما ناهموار و با شیب های تندی باشد طبیعتا خسته شده و دوچرخه سواری را کنار میگذارید ولی اگر دوچرخه شما برقی باشد در جاده های پر از شیب و طولانی،سیستم برقی دوچرخه به کمک شما می آید و از فشار بیش از حد و خسته شدن شما جلوگیری می کند.در نتیجه لذت دوچرخه سواری برای شما دو برابر می شود.

از مزایای دوچرخه برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما در شیب ها کم نمی آورید چون سیستم برقی به شما کمک می کند.
  • زمانی که با لباس رسمی به محل کار میروید دیگر نگران تعریق نباشید.
  • حدودا 4 ساعت زمان لازم دارید تا باتری دوچرخه را شارژ کنید و 40 الی 50 کیلومتر با کمک سیستم برقی دوچرخه می توانید دوچرخه سواری خوبی را داشته باشید.
  • خستگی و فشار در سربالایی ها دیگر معنی ندارد چون سیستم برقی دوچرخه با حرکت دادن پدال به کمک شما می آید و در حداقل ترین حالت 50 الی 60 درصد نیروی مورد نیاز را برای شما تامین می کند.

2-آیا دوچرخه برقی با رکاب زدن شارژ می شود؟

خیر;به طور کلی در تمام دنیا تا به امروز چنین دوچرخه ای ساخته نشده است و دلیل این اتفاق هم نرخ بسیار کم بازیابی انرژی مکانیکی به الکترونیکی در دوچر خه ها می باشد.

3-آیا در شیب های تهران پاسخگو است؟

شما باید توجه کنید که موتور نمی خرید،دوچرخه می خرید که علاوه بر اینکه شما را به مقصد می رساند تحرکی هم داشته باشید،بنابراین قرار نیست که دوچرخه برقی مثل یک موتور برقی برای شما عمل کند.

ولی سیستم برقی دوچرخه های ما آنقدر قوی هست که شما شیب ها را همانند سطوح صاف دوچرخه سواری کنید و هیچ گونه فشاری به شما متحمل نشود.

4-باتری ها چند سال قابل استفاده می باشند؟

باتری دوچرخه اگر اورجینال باشند،تا 600 سیکل شارژ واقعی خواهند داشت که تقریبا به صورت میانگین 4 الی 5 سال برای دوچرخه سوار عادی عمر خواهد کرد.

نسل جدید باتری از نوع لیتیوم یون هستند و همانند باتری موبایل برای شما عملکرد دارد.

5-خدمات پس از فروش شامل چه امکاناتی می شود؟

تمام دوچرخه های ما شامل شش ماه گارانتی باتری و یکسال گارانتی قطعات برقی و خدمات پس از فروش مادام العمر هستند.

6-دوچرخه های مجموعه ساخت چه کشوری می باشد؟

ما محصولات را از کشور انگلیس،اسپانیا،ژاپن و بهترین شرکت تکنولوژی چین یعنی شیائومی وارد میکنیم.

7-آیا بانوان به راحتی امکان تردد در سطح شهر را دارند؟

بله،هیچ قانونی بابت منع تردد برای بانوان محترم وجود ندارد پس با خیال راحت می توانند به دوچرخه سواری در سطح شهر بپردازند و لذت ببرند.

8-فرق دوچرخه کوهستان و دوچرخه شهری

بستگی به نوع تایر و طوقه و تنه این دو نوع دوچرخه تفاوتی با هم دارند که بستگی به نوع استفاده شما بررسی و معرفی می گردد.

در کل امکان تردد با دوچرخه های شهری در کوهستان و مسیرهای ناهموار نیست.

**دوچرخه های کوهستان نسبت به دوچرخه های شهری برای اینکه پستی بلندی را بتوانند به راحتی طی کنند کمک فنرهای قوی تری دارند و دارای لاستیک هایی با عاج درشت هستند که در ناهموار سر نخورند.

9-آیا قطعات جانبی بعد از خرید وجود دارد؟

به علت اینکه دنرو وارد کننده این محصولان می باشد،قطعات جانبی این دوچرخه ها داخل مجموعه موجود است.

10-آیا خدمات یا نمایندگی در شهرهای دیگر دارید؟

ما در مجموعه دنرو در راستای به حداقل رساندن قیمت مصرف کننده نماینده های فروش را حذف کردیم و به صورت مستقیم به سراسر ایران فروش انجام می دهیم.

11-شرایط خرید اقساطی مجموعه به چه صورت می باشد؟

به صورت کلی فروش محصولات دنرو به صورن نقدی می باشد اما برای رضایت شما مشتریان عزیز استثناعاتی هم در نظر گرفتیم که برای استفاده از این گزینه پس ازانتخاب محصول با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

12-آیا هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد؟نحوه ارسال به چه صورت است؟

هزینه ارسال بر عهده مشتری محترم می باشد و محصولات از طریق شرکت های باربری در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

13-آیا خدمات متمرکز و تعمیر در محل دارید؟

خیر،چون کالاهای ما از نوع محصولات در دسته تکنولوژی از سطح بالا هستند،طبیعتا تعمیر چنین محصولاتی به دلیل نیاز به دستگه های مورد نیاز در محل امکان پذیر نمی باشد و همچنین بعد از تعمیر محصول نهایی باید توسط دستگاه های ما تست شوند.

14-حداقل و حداکثر پیمایش دوچرخه برقی چند کیلومتر است؟

حداقل 30 کیلومتر و حداکثر 90 کیلومتر روی حالت کمک پدال است.

اما چون قرار نیست که فقط از سیستم برقی دوچرخه استفاده کنید و به صورت ترکیبی از پدال هم استفاده خواهید کرد بنابراین باتری های دوچرخه برقی طوری طراحی شده است که حداقل نیاز یک روز دوچرخه سوار را جوابگو باشد.

15-امنیت دوچرخه به چه صورت تامین می شود؟

باید توجه کنید که شما یک کالای لوکس خریداری می کنید و باید مراقب آن باشید.اما نکته مثبت اینجاست که باتری دوچرخه ها قابل حمل است.بنابراین می توانید در مواقع حساس باتری را جدا کنید و همراه خود ببرید.در چنین شرایطی دوچرخه دیگر چیزی برای سرقت شدن نداشته و قابل قفل شدن توسط قفل های دوچرخه یا قفل های هوشمند می باشد.

16-بیمه دوچرخه به چه صورت است؟

بیمه جهت دوچرخه های برقی در دستور کار مجموعه قرار دارد و به زودی از بیمه مربوط رونمایی می شود.

17-چرا از دنرو بخرید؟

1-دنرو بزرگترین مرجع تخصصی وسایل نقلیه برقی در تهران و ایران است.

2-در پیست ما می توانید محصول مورد نظرتان را تست کنید.

3-چون در کنار وارادات تولید کننده هستیم برای خدمات و گارانتی می توانیم پاسخگو باشیم.

4-ما شرکت وارد کننده و تولید کننده هستیم و از واسطه خرید نمی کنیم.

5-به جرات می توانیم بگوییم بالاترین تنوع را داریم و مطابق به هر نیازی می توانیم محصول مورد نیازتان را برآورده کنیم.

حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

برای تغییر یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@denro.ir ایمیل بزنید.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت.

2-آیا امکان ثبت نام با شماره تلفن همراه وجود دارد؟

پاسخ: شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **09) و وارد کردن کلمه ی عبور، پس از تایید شماره ی همراه(ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت نام نمایید.

در صورتی که قبلا با ایمیل ثبت نام کرده اید، زمانی امکان ورود از طریق شماره همراه برای شما مقدور است که شماره همراه وارد شده در پروفایل خود را تایید نمایید.

3- آیا پس از تایید شماره همراه در مراحل ثبت نام، میتوانم شماره خود را تغییر دهم؟

پاسخ: شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره ی همراه جدید نیز تایید شود.

  • در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید.

4- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

5- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

1- دوست دارم از دنرو خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت دنرو، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت دنرو با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین دنرو با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد دنرو استفاده کنید.

2- آیا برای خرید از دنرو، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در دنرو می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از دنرو خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به دنرو، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

5- آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به دنرو، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “شخص حقوقی هستید؟”، با کلیک روی عبارت “اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید.” به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی” و وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، می‌توانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.

همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

6- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ: دنرو با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

توجه داشته باشید که 09195078595 تنها شماره‌‌‌هایی است که دنرو از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دنرو، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دنرو است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@denro.ir اطلاع دهید.

7- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت دنرو با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

8- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

9- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دنرو تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش دنرو با شما تماس خواهند گرفت.

10- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

11- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟

پاسخ: در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود.