بسیاری از مشتریان ما با شرکت تماس برقرار کرده و در مورد باتری هایی که در دوچرخه های برقی استفاده میشود و خرید باتری دوچرخه برقی، سوال های مختلفی می پرسند.

این مقاله بطور کلی در پاسخ به سوالات مختلف در حوزه صنعت باتری در دوچرخه های برقی نوشته شده است و شما میتوانید با مطالعه آن با نکات این حوزه آشنا شوید و البته که میتوانید هر سوالی که داشتید در قسمت نظرات از ما بپرسید تا در سریع ترین زمان پاسخگوی شما باشیم

مشکلات پس از همه گیری (کرونا) ادامه پیدا می کند

در ماه های گذشته و در ادامه مشکلات مربوط به همه گیری کرونا و درگیری کشورها با این موضوع و تاثیر آن بر تمامی صنعت ها، میتوان گفت که صنعت تولید باتری در دوچرخه های برقی نیز از این قاعده خارج نبوده است.

موضوعاتی مربوط به همه گیری کرونا و تقاضای بیشتر و عرضه محدودتر در این زمان مربوط به این موضوع میشود و البته برگشت به حالت عادی (قبل از همه گیری) مدتی طول میکشد و این نیز طبیعی است.

با تمرکز بر روی اجزای باتری دوچرخه‌ها، مشکلات زنجیره تامین تا زنجیره بالا رفته و به معادنی که مواد خام – نیکل، لیتیوم و کبالت – برای تولید باتری‌های لیتیوم یون را استخراج می‌کنند، ادامه می‌یابد. تولید کنندگان باتری فقط می توانند با آنچه که دارند کار کنند و اگر استخراج مواد خام عقب مانده یا کندتر از قبل باشد، مواد کمتری برای تولید باتری در دسترس است. و این فقط در بالای موضوعات فوق ترکیب می شود.

مطالعه کنید  معرفی انواع دوچرخه

اما، پاسخ به مسئله باتری دوچرخه های برقی بسیار عمیق تر از پاسخ به مواد خام و زنجیره تامین است. و حل آنها به آسانی صرفاً یافتن استانداردهای بالا و اجزای جایگزین مناسب مانند قبل نیست.

صنعت حمل و نقل برقی

صنعت دوچرخه برقی و بطور کلی وسایل حمل و نقل برقی در دهه گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و این افزایش تقاضا از اوایل سال 2020 افزایش یافته است. در صنعت دوچرخه های برقی ، این افزایش تقاضا همچنین شاهد تولد بسیاری از برندهای جدید و دوچرخه های کلاسیک موجود بوده است. شرکت هایی که وارد حوزه دوچرخه می شوند.

ترکیبی از تقاضای متورم، کمبود مواد خام، و تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌هایی که دوچرخه‌های برقی را ارائه می‌کنند، تقاضا برای باتری‌های دوچرخه را هم از سوی مصرف‌کنندگان و هم از تولیدکنندگان دوچرخه های برقی افزایش می‌دهد. در نتیجه قطعاتی مانند باتری‌ها سخت‌تر و گران‌تر می‌شوند.

صنعت دوچرخه‌سواری تنها صنعت در حال رشد و تشنه باتری نیست. همچنین بازار خودروهای برقی و هیبریدی وجود دارد که در دهه گذشته با سرعتی فوق العاده در حال رشد بوده است.

انتظار می‌رود تقاضا در این مسیر صعودی در آینده قابل پیش‌بینی ادامه یابد، با این حال، مفسران صنعت هشدار می‌دهند که ممکن است نتواند در پایان دهه به اهداف خود برسد، به‌ویژه به دلیل عدم تعادل در عرضه و تقاضای باتری. علاوه بر این، کمبود نیمه هادی ها وجود دارد که بر باتری ها و سایر قطعات الکترونیکی تأثیر می گذارد.

ما در حال حاضر اثرات کمبود مواد خام و مواد اولیه مربوط به این حوزه را می بینیم، و سایر صنایع – به ویژه صنعت وسایل نقلیه موتوری، که سرمایه بسیار بیشتری نسبت به صنعت دوچرخه برقی در پشت خود دارد – برای ذخیره فعلی و بسیار محدود لیتیوم یون رقابت می کنند. همه ما انتظار داریم که کمبود باتری همچنان بر ظرفیت تولید هر صنعتی که از آنها استفاده می‌کند تاثیر بگذارد.

مطالعه کنید  معرفی دوچرخه میکرو الکتریکی JackRabbit

تضمین کیفیت

در حالی که تعداد ثابتی از باتری‌هایی که وارد می‌شوند نداریم، تمام باتری‌هایی را که دریافت می‌کنیم در اولویت قرار می‌دهیم تا تضمین کیفیت و گارانتی را برآورده کنیم تا بتوانیم به قول گارانتی خود به مشتریان فعلی خود عمل کنیم.

ما امیدوارم توضیحاتی اجمالی که در این مقاله داده شد بطور کلی بتواند پاسخگوی سوالات شما در این حوزه باشد

البته که شما میتوانید هر سوالی در این حوزه داشتید از طریق قسمت نظرات از ما بپرسید یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *