چرا باید دوچرخه تاشو بخریم؟

این روز ها به دلیل ترافیک سنگین و کم تحرکی افراد و زمان بسیار کم آن ها برای ورزش، بسیاری از مردم ترجیح می دهند که به جای خودرو های شخصی و حتی وسایل نقلیه ی عمومی از دوچرخه استفاده کنند و از بین دوچرخه های مختلف به دنبال کارآمد ترین نوع آن هستند. در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از بهترین و کار آمد ترین نوع دوچرخه ها آشنا کنیم، پس با ما همرا باشید.

با وجود کرونا و دل مشغولی های که برای همه ی افراد وجود دارد، بسیاری از مردم از ورزش فاصله گرفتند و در نتیجه این کم تحرکی باعث بیماری های زیادی نیز در افراد شده است. دوچرخه سواری به طور کلی می تواند ورزشی مفید و لایف استایلی سالم برای همه ی افراد باشد به خصوص در این روز های کرونایی که افراد به باشگاه نمی روند وطبیعتا ورزش نمی کنند. از میان انواع دوچرخه های موجود در بازار، دوچرخه های تاشو به دلالیل مختلف بهترین گزینه برای استفاده عموم مردم می باشند. با وجود دوچرخه های تاشو شما می توانید به راحتی دوچرخه خود را در صندوق عقب خودرو خود بگذارید و به پارک محل زندگیتان بروید و دوچرخه سواری کنید. در این مقاله در ابتدا با مزیت های اصلی این دوچرخه ها آشنا می شویم، سپس سایر مزایای استفاده از این دوچرخه ها به طور تیتروار بیان می گردد. در ادامه با نوع برقی این دوچرخه ها آشنا می شویم. در پایان نیز نحوه سفارش و خرید انواع دوچرخه های تاشو بیان می شود.

 

مزایای اصلی دوچرخه های تاشو:

مسافرتی بودن دوچرخه های تاشو (دوچرخه قابل حمل)

عموما افراد دوست دارند زمانی که به طبیعت می روند یا به زادگاه خود سفر می کنند به یاد کودکی دوچرخه سواری کنند، ولی به دلیل جا گیر بودن و یا غیر قابل حمل بودن دوچرخه از این کار صرف نظر می کنند. در چند سال گذشته مجموعه ای از دوچرخه ها وارد بازار شده است، که امکان سفر آسان را برای افراد فراهم می کند. دوچرخه های تاشو به شما این امکان را می دهند که به راحتی به زادگاه خود ویا طبیعت سفر کنید و از دوچرخه سواری لذت ببرید.

مطالعه کنید  مزایای انتخاب دوچرخه برقی تاشو + نکات خرید

دوچرخه تاشو سبک و کوچک

دوچرخه های تاشو به دلیل وزن کم و قابلیت حمل ساده، به راحتی درصندوق عقب ماشین جاگیر می شوند و این قابلیت باعث بازگشت بسیاری از افراد به سوی دوچرخه سواری در طبیعت و سفر شده است .

ایمنی بالا به دلیل جاگیری در صندوق ماشین

در شهر های کوچک همیشه خطر سرقت وجود داشته و دوچرخه نیز از این قائده مستثنی نیست. این خطر باعث شده بسیاری از افراد دوچرخه سواری را از لایف استایل خود حذف کنند ولی با ظهور دوچرخه های تاشو افراد می توانند به راحتی این سبک زندگی و سلامتی که دوچرخه سواری به آن ها هدیه می دهد را تجربه کنند. با وجود این دوچرخه ها و قابلیت جابجایی ساده آن، مشکل امنیت دوچرخه ها به کلی حل شده است، چرا که افراد به راحتی می توانند دوچرخه های تاشو خود را در صندوق عقب ماشین خود بگذارند، بدون اینکه ذره ای نگرانی بابت امنیت و مسئله ی سرقت دوچرخه خود داشته باشند.

 

نگهداری ساده در منزل

در کلان شهرها هم به دلیل کمبود جا و خانه های کوچک، بسیاری از افراد خود را از داشتن دوچرخه محروم می کنند ولی دوچرخه های تاشو با قابلیت جاگیری که دارند به راحتی در انباری خانه ها قابل نگهداری می باشند.

جنس و متریال بدنه دوچرخه

وقتی برای بار نخست ایده ی دوچرخه تاشو به گوش خیلی از افراد رسید این تصور ایجاد شد که این یک ایده ی تبلیغات برای فروش بیشتر دوچرخه هاست و عملا کارایی چندانی ندارد و در نتیجه تولیدکنندگان حرفه ای به سراغ این ایده نمی روند.

مطالعه کنید  بهترین دوچرخه های برقی 2023

این در حالی بود که برومپتون، داهون، مونتاگ همگی تولیدکنندگان دوچرخه هستند که دوچرخه های با کیفیت و درجه یک تولید کرده اند. و همگی دست به تولید این نوع از دوچرخه زده اند.

و آن را با کیفیت بالایی ارائه کرده اند. به طوری که داهون به طور اختصاصی فقط به تولید دوچرخه های تاشو می پردازد .

امروزه برند های متفاوتی دست به تولید دوچرخه های تاشو زده اند. دوچرخه تاشو شیائومی یکی از بهترین های بازار است که همه روزه به محبوبیت آن افزوده می شود.

عدم آسیب پذیری

دوچرخه های تاشو از زمره دوچرخه هایی است که به راحتی آسیب نمی بینند و خراب نمی شوند به شرطی که به درستی از آن استفاده شود . عموم افرادی که از دوچرخه های تاشو استفاده می کرده اند معتقدند که این نوع از دوچرخه ها برخلاف ظاهر ساده و ظریف خود ، آسیب پذیر و شکننده نیستند و در صورت استفاده ی درست می توانید تا مدت طولانی سوار آ ن ها شوید.

 

قیمت دوچرخه تاشو

با وجود کیفیت بالای دوچرخه های تاشو، هزینه آنها نیز مقرون به صرفه است و این موضوع باعث استقبال بالای مشتریان و علاقمندان شده است. برای مشاهده لیست قیمت دوچرخه تاشو روی این لینک کلیک کنید.

 

سایر مزیت های دوچرخه های تاشو

حمل و نقل ساده

قیمت مناسب

ظرافت و زیبایی کم نظیر

کمک به محیط زیست

ورزشی جذاب

مزایای دوچرخه تاشو

انواع دوچرخه تاشو (دوچرخه تنه تاشو – دوچرخه چمدانی)

از نظر قابلیت تاشدن، این دوچرخه ها شامل دوچرخه های تنه تاشو و چمدانی می باشد که همگی آن ها قابلیت حمل بسیار خوب و آسانی دارند. همان طور که پیشتر اشاره شد، این امکان جابه جایی ساده و سریع، از مهم ترین ویژگی های دوچرخه های تاشو به ویژه در شهرهای شلوغ می باشد.

همچنین این دوچرخه ها، از یک منظر دیگر شامل دوچرخه های تاشو معمولی، دنده ای و برقی می باشند. دوچرخه های تاشوی معمولی فاقد دنده و غیر برقی می باشند. دوچرخه های دنده ای از نظر تنظیم سرعت، امکانات ویژه ای را به فرد می دهند.

مطالعه کنید  راهنمای انتخاب بهترین دوچرخه برقی برای کارمندان

از نظر اندازه دارای ابعاد متفاوت کوچک، متوسط و بزرگ می باشند. با این وجود وزن استاندارد تمام اینها باز هم به ویژگی اصلیشان، یعنی جابه جایی آن ها کمک می کند. ضمنا مدل های ویژه دوچرخه های تاشو پسرانه و دخترانه نیز دارند.

دوچرخه های تاشوی برقی

مهم نیست در مترو باشید یا اتوبوس یاحتی خیابان، شما با کمک دوچرخه های تاشو برقی به راحتی می توانید مسافت های طولانی را طی کنید. دوچرخه های تاشوی برقی می توانند مسافت ها را با هزینه بسیار کم تر و سریع تر برایتان طی کنند.

همه روزه شرکت های مختلف در تلاش هستند که وسیله نقلیه کوچک تر با کارایی بیشتر تولید کنند و از میان این تلاش ها دوچرخه های برقی تاشو بهترین گزینه می باشند.

با خرید دوچرخه برقی تاشو شما می توانید رفت و آمد های روزانه و حتی مسیر های طولانی تر خود را به ساده ترین شکل ممکن بپیمایید.

فرقی نمی کند که شما در وسط سراشیبی باشید و یا در یک خیابان شلوغ، در هر دو حالت این دوچرخه می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و برای شما راحتی را به ارمغان بیاورد.

معایب دوچرخه های تاشوی برقی!

خرید و فروش دوچرخه تاشو (نحوه سفارش و خرید دوچرخه های تاشو معمولی و برقی)

برای تهیه دوچرخه های تاشو شما می توانید از بخش دوچرخه تاشو همین سایت و یا با مراجعه حضوری به شرکت دنرو اقدام کنید.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

12 دیدگاه برای “معایب و مزایای دوچرخه تاشو

  1. معین :

    آقا یه سوال با دوچرخه تاشو میشه توی کوه رفت نه این که از تپه بابا ش بپرس پایین

    • دنرو :

      سلام حسن عزیز ، دوچرخه های تاشو برطبق مدلهای مختلف تحمل وزن متفاوتی دارن
      مثلا بعضی از دوچرخه های تاشو برقی تا 120 کیلو هم تحمل وزن دارن

    • دنرو :

      دوچرخه های تاشو هم بسیار سبک هستن، هم سواری نرمی دارن
      و شما میتونین با انواع دوچرخه برقی تاشو و دوچرخه تاشو معمولی
      به راحتی تردد کنین و لذت ببرین

        • دنرو :

          سلام امیدجان، نه هیچ مشکلی پیش نمیاد
          البته باید اطمینان داشته باشی که از جای معتبر خرید کرده باشی و لولاهای دوچرخه ضعیف نباشن
          میتونی برای دیدن دوچرخه های تاشو موجود به لینک زیر مراجعه کنی

          https://denro.ir/product-category/folding-bike/

    • دنرو :

      سلام توی این لینک میتونید انواع دوچرخه های تاشو رو ببینید

      https://denro.ir/product-category/folding-bike

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *