موتور برقی را می توان نتیجه پیشرفت تکنولوژی دانست که روز به روز هم طرفداران بیشتری پیدا می کند. در واقع مزایای فوق العاده این وسیله نقلیه موجب شده است تا افراد بیشتری به سمت آن تمایل نشان دهند. ضمن اینکه این وسیله دوست دار محیط زیست محسوب می شود و دلیل این امر هم عدم استفاده از انرژی های فسیلی برای حرکت است. اگر شما هم فکر خرید موتور برقی به ذهنتان رسیده است، ابتدا باید این را بدانید که چه آیتم هایی را برای خرید باید در نظر داشته باشید و بهترین های این وسیله کدام هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی بهترین موتور سیکلت های برقی سال 2022، نکات مهم را در حوزه این وسیله نقلیه دوست داشتنی عرض کنیم.

بهترین موتور برقی های جهان

 

دلایل گرایش بیشتر به سمت موتور برقی

موتور برقی بر خلاف نوع بنزینی، سر و صدای آزار دهنده ای ندارد. همین امر در وهله اول باعث می شود افراد به سمت آن میل و گرایش بیشتری پیدا کنند. همچنین با گران شدن قیمت جهانی بنزین و مشکلات ناشی از آن، افراد بیشتر میل پیدا کردند که به سمت استفاده از موتور برقی بروند. همین امر موجب رشد استفاده از این وسیله شده است.

از دیگر موارد قابل توجه در خصوص میل به خرید موتور برقی، مقرون به صرفه بودن هزینه تعمیر و نگهداری آن است. موتور های برقی نسبت به موتور های سنگین هزینه زیادی را به شما تحمیل نخواهند کرد و بسیار بیشتر با زندگی های کنونی سازگاری دارند. البته که به دلیل سرعت پایین این موتور ها، افراد بسیاری وجود دارند که به استفاده از نوع بنزینی گرایش نشان میدهند اما رشد تکنولوژی این مشکل را نیز به تدریج حل کرده است. تا جایی که برخی از بهترین موتور برقی های سال 2022 تا چند صد کیلومتر بر ساعت هم می توانند حرکت کنند. این نیز امری است که باید به در خرید یک موتور برقی به آن توجه داشته باشید.

مطالعه کنید  موتورسیکلت برقی Metacycle در مرحله تست دوام

شاید بتوان بزرگترین مشکل در خصوص استفاده از موتور برقی را مدت زمان لازم برای شارژ باطری وسیله دانست. در حالی که وسایل نقلیه بنزینی تنها در عرض چند دقیقه انرژی مورد نیاز برای حرکت را پیدا می کنند، اما موتور برقی باید ساعت ها در شارژ بماند تا بتواند حرکت کند.

 

هزینه های استفاده از موتور برقی

معرفی بهترین موتور برقی های سال 2022

برای معرفی بهترین موتور برقی های سال 2022، ابتدا باید آیتم های مورد نظر خود را معرفی کنیم. در این محتوا بهترین موتور برقی از نظر وزن، سرعت، کارایی و البته زیبایی مورد بررسی قرار گرفته است که عبارتند از:

  • موتور برقی های شرکت ZERO: موتور برقی های شرکت زرو در انواع مختلفی تولید شده اند تا افراد بتوانند بنابر نیاز خود در مکان های مختلف از آنها استفاده کنند. کیفیت بالای موتور برقی های این شرکت باعث توجه مردم به آنها شده است. یکی از محبوب ترین موتور برقی های این شرکت، نوع SR/F است که با سرعت بالای خود و قابلیت استفاده در کوچه های کم عرض، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

  • موتور برقی هارلی دیویدسون: نمی توان از بهترین موتور برقی های سال 2022 صحبت کرد و نام این موتور را ذکر نکرد. اگر قصد رفتن به مسافت های دور با موتور برقی را دارید، پیشنهاد می کنیم که به موتور برقی هارلی دیویدسون به عنوان یک گزینه جدی نگاه کنید. این موتور برقی با یک سیستم تعلیق فوق العاده، در طول سفر شما را خسته نخواهد کرد. سرعت این موتور به 153 کیلومتر در ساعت نیز می رسد و قطعا نگاه شما را به ساختار موتور برقی تغییر خواهد داد.
مطالعه کنید  9 استارتاپ موفق دوچرخه برقی و موتور سیکلت برقی در هند

  • موتور برقی لایتنیگ LS-218: این موتور برقی یک پدیده سرعت است و سرعت آن طبق گفته شرکت سازنده به 350 کیلومتر بر ساعت نیز می رسد. در واقع این موتور برقی می تواند بهانه افرادی را که به دلیل سرعت کم از خرید موتور برقی سر باز می زنند برطرف کند. البته این موتور برقی با محدودیت های بسیاری در ورود به ایران مواجه شده است و این مشکلی است که باید به آن توجه داشته باشید.

  • موتور برقی انرژیکا ایوا ریبل Energica Eva Ribelle: یکی از دغدغه های مصرف کنندگان موتور برقی، زمانی است که افراد باید وقف شارژ باطری موتور نمایند. موتور برقی انرژیکا ایوا ریبل با هدف حل این مشکل تولید و به بازار عرضه شده است. باطری این موتور در کوتاه ترین زمان ممکن به شارژ کامل می رسد و همین امر، وجه تمایز آن با سایر موتور برقی ها است.

موتور برقی Energica Eva Ribelle

  • موتور برقی های شیائومی: هنگامی که صحبت از جزئیات و زیبایی باشد، موتور برقی های شرکت شیائومی همیشه حرفی برای گفتن دارند. شاید با استفاده از این موتور برقی ها شما نتوانید سرعت بسیار بالا را تجربه کنید، اما قطعا یک وسیله نقلیه زیبا در دست خواهید داشت. در واقع بحث زیبایی و نگاه به ساختار جزئیات مسئله ای حائز اهمیت در مورد موتور های شیائمی است و باعث شده است که حداقل در آیتم زیبایی بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

موتور برقی شیائومی Xiaomi b30c

قیمت و خرید موتور برقی

وقتی صحبت از خرید موتور برقی می شود، باید توجه داشته باشید که شما امکان خرید موتوری را دارید که در ایران، سواری با آن ممنوع نباشد. همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، به قیمت محصول هم به شکل ناخودآگاه نگاهی خواهید داشت. متاسفانه تحریم ها و محدودیت های ناشی از آن موجب بالا رفتن قیمت موتور برقی در ایران شده است. همچنین جنس های نامرغوب در این خصوص به افراد فروخته می شود. پس بهتر است برای خرید موتور برقی با کیفیت به سراغ مرکز معتبر آن بروید.

مطالعه کنید  موتور برقی ایرانی

سایت دنرو مرکزی معتبر برای خرید موتور برقی است. موتور برقی های موجود در سایت ما با مرغوب ترین کیفیت ممکن در اختیار افراد قرار داده می شوند و راز محبوبیت ما نیز همین امر است. لازم به ذکر است که در بحث فروش موتور برقی، تلاش کرده ایم که این وسیله نقلیه را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهیم تا تمامی افراد بتوانند آن را خرید و از آن استفاده نمایند. پس وقت را تلف نکنید و هم اکنون موتور برقی با مناسب ترین قیمت را از سایت ما خریداری نمایید.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *