توسعه بین المللی Gogoro به سرعت در حال انجام است، این شرکت که فعالیتش در حوزه باتری قابل تعویض و اسکوتر برقی است و در تایوان مستقر است ، اکنون همکاری خود را با Gojek برای ورود به بازار اندونزی اعلام کرده است.

اندونزی سومین بازار بزرگ در جهان برای وسایل نقلیه دو چرخ ، مانند اسکوتر و موتور سیکلت است، پس از چین و هند (دو بازاری که Gogoro قبلاً اعلام کرده است که قصد ورود به آنها را دارد).

موتورسیکلت‌ها شکل غالب حمل‌ونقل در اندونزی را تشکیل می‌دهند و تقریباً هفت به یک از خودروها بیشتر هستند. این مورد اندونزی را برایشان جذاب کرده است.

برای شروع عملیات در این کشور جزیره ای، Gogoro با پلتفرم درخواست پیک و اسکوتر و موتور سیکلت Gojek مستقر در جاکارتا همکاری خواهد کرد.

فعالیت های Gojek بسیار زیاد است، اما جالب ترین مورد برای Gogoro ، ناوگان بزرگ موتور سواران ، پیک موتوری او است. بسیاری می توانند صدها کیلومتر در روز را به طور کامل با موتورسیکلت های گازسوز بپیمایند،. Gojek و Gogoro برای کمک به تجهیز موتور سواران به اسکوترهای برقی با یکدیگر همکاری خواهند کرد و عملیات جایگزینی با سیستمی که عملکرد بهتر، تمیزتر و سبزتر را دارد میخواهند انجام دهند. به طور خلاصه میخواهند تمام موتور سیکلتهای گازی را جمع آوری با موتور سیکلت برقی و اسکوتر برقی جایگزین کنند.

اسکوترهای برقی Gogoro سرعت بالای 80 کیلومتر در ساعت (50 مایل در ساعت) را دارند و برای انواع جاده ها در مناطق شهری مفید هستند.

مهم‌تر از همه، این مشارکت نه تنها باعث ورود دوچرخ های برقی به اندونزی میشود بلکه ، سیستم تعوض باتری جدیدی هم به این کشور وارد میشود.

مطالعه کنید  معرفی جامع اسکوتر برقی شیائومی HIMO H1

Gogoro’s GoStations از ده ها تا صدها بسته باتری دارد. سواران می توانند به سادگی به یک ایستگاه بروند و یک یا دو باتری خالی شده خود را با باتری پر تعویض کنند. این کار حتی از سوخت گیری موتور سیکلتهای گازی هم سریعتر انجام میشود.

 

Horace Luke ” موسس و مدیر عامل Gogoro توضیح داد:

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های زمان ما، در اندونزی و در سراسر جهان، تبدیل حمل‌ونقل شهری به نسل جدیدی از حمل‌ونقل دو چرخ الکتریکی هوشمند و پایدار است که در دسترس است و مردم می‌توانند از آن استقبال کنند. همراه با Gojek ، و حمایت دولت اندونزی، ما در مسیر تحقق این امر هستیم. مدل تعویض باتری Gogoro نسل جدید سوخت‌رسانی الکتریکی امکان سوخت‌گیری سریع، ایمن و آسان را فراهم میکند و بستری هموار را برای سازندگان خودروهای دو چرخ فراهم می‌کند تا دوچرخ های الکتریکی جدید را معرفی کنند.

Horace Luke ” موسس و مدیر عامل Gogoro

 

این همکاری ابتدا به صورت آزمایشی با 250 وسیله نقلیه Gogoro و چهار ایستگاه تعویض باتری در جاکارتا آغاز خواهد شد، سپس تا 5000 وسیله نقلیه افزایش پیدا خواهد کرد و ایستگاه های تعویض باتری هم اضافه میشوند.

Gogoro بیش از هر شرکت دیگری در زمینه باتری قابل تعویض در جهان تجربه دارد و آنچه را که از راه اندازی شبکه عظیم خود در تایوان آموخته است، در اندونزی اعمال خواهد کرد. در تایوان، این شرکت بر 270000 تعویض باتری هر روز نظارت می‌کند، با سرویسی که 400000 سوار را شامل می‌شود.

تاکنون بیش از 250 میلیون تعویض باتری در 2100 ایستگاه تعویض باتری Gogoro در تایوان رخ داده است و این تعداد همچنان با سرعت چشمگیری در حال افزایش است.

مطالعه کنید  راهنما خرید قفل اسکوتر برقی و نکات مهم برای قفل کردن اسکوتر

با وجود فروش 7 میلیون خودروی دو چرخ در سال در اندونزی که تنها 3 درصد آنها برقی بودند، Gogoro و Gojek امیدوارند با تغییر گسترده به سمت خودروهای الکتریکی، بازار را متحول کنند.

Raditya Wibowo “، مدیر ارشد Gojek توضیح داد:

هدف ما این است که درک بازار از آنچه که یک موتورسیکلت الکتریکی می تواند انجام دهد را تغییر دهیم. ما فکر می‌کنیم که قطعا Gogoro با این همه تجربه در زمینه دوچرخ های برقی به ما در آموزش مصرف‌کنندگان کمک خواهد کرد. در حال حاضر در اندونزی، هیچ کس فکر نمی کند که دوچرخه های برقی می توانند جایگزین دوچرخه های بنزینی شوند. و این چیزی است که ما می خواهیم تغییر دهیم.

Wibowo “، مدیر ارشد Gojek

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *