این سازنده ژاپنی موتورسیکلت اعلام کرده است که تا سال 2035 فقط موتورسیکلت های برقی را در کشورهای توسعه یافته به فروش خواهد رساند.

اما این تعهد فضا را برای ادامه فروش موتورسیکلت‌های گازسوز در کشورهای در حال توسعه باز می‌کند.

این نشان دهنده یک اتفاق بزرگ در آینده از سوی این شرکت است که هنوز حتی یک موتورسیکلت الکتریکی تولید و در جاده ها عرضه نکرده است.

دو سال پیش این شرکت از یک موتورسیکلت الکتریکی مفهومی در نمایشگاه EICMA میلان رونمایی کرد.

آن زمان به نظر می رسید کاوازاکی در حال کاربر روی یک Ninja 400 الکتریکی با باتری های قابل تعویض است.

طرحی از موتور برقی کاوازاکی

آن زمان گفته می‌شد ، نمونه اولیه موتورسیکلت الکتریکی کاوازاکی دارای یک موتور الکتریکی حداقل 10 کیلووات (13 اسب بخار) و حداکثر 20 کیلووات (27 اسب‌بخار) است. تقریبا 50 درصد کمتر از مدل کم مصرف Zero است.

از آن زمان ما شاهد چند به روز رسانی سطحی از کاوازاکی در مورد پیشرفت در توسعه موتور سیکلت الکتریکی بودیم، اما هیچ چیز قابل توجه نبودند.

با این وجود، کاوازاکی متعهد شده است که تا سال 2025 10 موتورسیکلت الکتریکی جدید را روانه بازار کند، به این معنی که این شرکت تنها چهار سال فرصت دارد تا مدل‌های بیشتری از تولیدکننده موتورسیکلت‌های برقی پیشرو در بیش از یک دهه تولید کند.

همچنین کاوازاکی متعهد شده تا سال 2035، فقط موتورسیکلت های برقی را در ایالات متحده، کانادا، اروپا، استرالیا و ژاپن بفروشد.

برای شرکتی که در حال حاضر حدود 380000 موتورسیکلت در سال می فروشد و دارای طرفداران بزرگ و وفادار در آمریکای شمالی است، این می تواند یک کار چالش برانگیز باشد.

مطالعه کنید  راهنمای جامع خرید موتور برقی

اما با ورود بیشتر رقبای موتورسیکلت الکتریکی به بازار و ورود نسل جدیدی از موتورسواران در دنیای الکتریکی، کاوازاکی اگر بخواهد سهم خود را از بازار حفظ کند، ممکن است چاره‌ای جز برقی شدن نداشته باشد.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *