دوچرخه تاشو سبک، سبک ترین و لاکچری ترین دوچرخه های برقی تاشوی دنیا

فروش دوچرخه تاشو سبک

دوچرخه تاشو سبک یکی از بهترین وسایل نقلیه و دوچرخه شهری است که مناسب مسافت های شهری است. انواع دوچرخه تاشو برقی و غیر برقی، در تمام نقاط جهان، به علت تقاضای بسیار زیاد در این حوزه تولید می گردد. اما عامل سبکی تنها یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیر گذار در استانداردهای یک دوچرخه برقی است. عوامل متعدد دیگری نیز در استاندارد بودن و کیفیت بالای این نوع دستگاه ها موثرند.

در یک دوچرخه تاشو سبک، مواردی همچون شارژ مناسب، قطعات اتصالات، استفاده از سایر تکنولوژی های مدرن و به روز در ساخت اینگونه سیستم ها و بسیاری دیگر از عوامل، باید دست به دست هم دهند تا یک دوچرخه شارژی به حدی از استاندارد برسد که بتوان آن را یک دوچرخه شارژی بسیار خوب توصیف نمود.

در این مطلب، به طور خاص در میان گونه های دوچرخه قصد ما آشنا کردن شما با دوچرخه تاشو سبک های بسیار مدرن و به روز است که در سطح جهان توانسته اند خود را به خوبی، جا بیندازند و به طور معمول این نوع دوچرخه ها، حاصل کار شرکت های بزرگ اتومبیل سازی و تولید موتور سیکلت است که توانایی و دانش بالایی در علوم آیرودینامیک، دستگاه های شارژی، و انواع تکنولوژی های روز که می توانند در ساخت دوچرخه های شارژی نیز موثر واقع شوند و به طور خاص یک دوچرخه تاشو سبک را پدید آورند، می باشد.

با توجه به مطالبی که عنوان شد، تعدادی از کارآمد ترین و سبک ترین دوچرخه های برقی جهان را که به عنوان، دوچرخه سبک وزن و در مواردی سبک وزن ترین های جهان دوچرخه های تاشوی برقی، در سراسر جهان شناخته می شوند را به شما معرفی می کنیم.

مطالعه کنید  فواید دوچرخه سواری برای روح و ذهن انسان

کم وزن ترین دوچرخه های برقی جهان در حوزه ی دوچرخه تاشو سبک :

دوچرخه سبک Bestianera Sport

دوچرخه سبک Bestianera Sport

اولین و سبک ترین نمونه از دوچرخه های تاشو سبک را که توانسته بسیاری از مخاطبان خود را راضی نگه دارد، دوچرخه تاشو بستیانرا اسپرت می باشد. مانند تمام ماشین ها و دستگاه های دیگر ایتالیایی، این دوچرخه نیز از طراحی فوق العاده زیبا، خاص و چشمگیری بهره می برد. شرکت بستیانرا که در تولید دوچرخه سبک و تاشو در ایتالیا، دارای شهرت بسیار زیادی می باشد، از متریال فوق سبک ولی گران قیمت فیبر کربن در ساخت استراکچر این دوچرخه بهره برده است. خصوصیت بسیار خاص این دوچرخه، هیبریدی بودن آن است.

این دوچرخه ی هوشمند 13000 دلاری فقط 9.8 کیلوگرم وزن دارد و در نوع خود از سبک ترین گونه های دوچرخه های تاشوی جهان شناخته شده است. از محاسن بزرگ این دوچرخه سبک، این است که شما توان آن را دارید که به عنوان راننده میزان مصرف برق و باتری را از طریق اپلیکیشنی که بر روی گوشی هوشمندتان نصب می کنید کنترل کنید. توان باتری این دوچرخه، طی نمودن مسافت 30 کیلومتر را با هر بار شارژ برای کاربران مقدور کرده است و یکی از محبوب ترین دوچرخه های تاشو سبک در جهان می باشد.

دوچرخه سبک Hummingbird Electric

دوچرخه سبک Hummingbird Electric

دوچرخه ی تاشوی برقی و فوق العاده سبک Hummingbird فقط 10 کیلو و 400 گرم وزن دارد. این دوچرخه مجهز به باتری 250 وات و همینطور نوع لیتیومی به میزان 160 وات بر ساعت می باشد که استراکچری تماما فیبری آن را در برگرفته است.

مطالعه کنید  راهنمای انتخاب بهترین دوچرخه برقی برای کارمندان
دوچرخه Hummingbird Electric همگام با تکنولوژی
دوچرخه Hummingbird Electric سبک تاشو

البته این شرکت پیش از این با تولید دوچرخه های تاشو سبک و شاید فوق سبک 6.7 کیلوگرمی همگان را به شگفتی آورده بود و هنوز نیز به عنوان سبک ترین دوچرخه تاشو به حساب می آید، اما این مدل در حقیقت بیشتر کارایی را مد نظر داشته و نه فقط کاستن از وزن دستگاه دوچرخه . این دوچرخه با پشتیبانی از بلوتوث ورژن 4 به اینترنت متصل می گردد و می تواند به راحتی از طریق اپلیکیشن خود، مسیریابی را انجام دهد.

حداکثر سرعت این دوچرخه تاشو و سبک به 25 کیلومتر بر ساعت می رسد و مدت زمان 2.5 ساعت را برای پر شدن باتری خود نیاز دارد تا بتواند حدود 4 ساعت، طی طریق کند.

دوچرخه سبک Yike Bike

دوچرخه تاشو سبک Yike Bike

هیجان برانگیزترین حسی که می توانید داشته باشید، نشستن پشت زین دوچرخه تاشو و البته سبک YikeBike است که در کوله پشتی تان جا می شود! این اعجوبه کوچک تنها 11 کیلوگرم وزن دارد و جالب تر این است که نه خبری از پدال و زنجیر و نه گیربکس و ترمز های مکانیکال در آن است. ولی باید برای تجربه ی این کوچولوی نابغه 5000 دلار هزینه کنید.

دوچرخه سبک Audi E-bike

Audi E-bike دوچرخه سبک تاشو

مورد آخری را که به شما معرفی می کنیم، موردی است که احتمالا بسیاری از دوچرخه های تاشو سبک دیگر، وزن کمتری از آن دارند. اما به علت خاص بودن این دوچرخه ، حیف است که آن را به شما معرفی نکنیم. Audi E-bike، از آن دسته وسائلی است که ما هميشه به نام لاکچری می شناسیم. این دوچرخه 20000 دلار قیمت ناقابل را روی دست شما می گذارد.

اما در عوض قدرتی 2300 واتی، باتری لیتیومی، استراکچری از جنس فیبر کربن که ظاهری شبیه به غول های اتومبیل آئودی به او بخشیده است، لنت فیبر کربن 900 دلاری، و رینگ هایی به قیمت حدود 5500 دلار را در اختیار شما می گذارد. دوچرخه تاشو Audi E-bike سرعتی حدود 85 کیلومتر بر ساعت را به شما هدیه می دهد و از دیگر خصوصیات آن می توان به مانیتور تاچ میت و 7 ساعت رانندگی بدون توقف به اضافه یک آپشن خاص یعنی تک چرخ زن اتوماتیک است. به صورتی که با هدایت آن از طریق صفحه ی لمسی، خودش تدارکات تک چرخ زدن را می بیند و در ایمن ترین محل نیز فرود می آید.

مطالعه کنید  لیست قیمت دوچرخه برقی

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *