چند نکته مهم در خرید دوچرخه برقی که باید در نظر گرفت: نکات خرید دوچرخه برقی یکی از مواردی است که برای آن باید تحقیق و بررسی کافی داشته باشید. چنانچه برای خرید این محصول اطلاعات فنی کافی در مورد آن ندارید، پیشنهاد میکنیم ابتدا صفحه دوچرخه برقی را به طور کامل مطالعه نمایید.

نکات خرید دوچرخه ، ورزش دوچرخه سواری ، قیمت دوچرخه ، فروش دوچرخه

آیا نیاز واقعی شما دوچرخه برقی است یا موتور برقی؟

بسیاری از افراد نیاز واقعیشان را نمیدانند و در واقع نیاز به موتور برقی دارند ولی با درک اشتباه از نیازهایشان دوچرخه برقی میخریند.

همانطور که می دانید دوچرخه یک وسیله ی ورزشی و تفریحی است و هدف استفاده از آن، ارتقا سلامتی و تناسب اندام بیشتر است و دوچرخه های برقی به این دلیل به بازار آمدند که طرفداران دوچرخه تصمیم گرفتند که در عین سلامتی و ورزش، این وسیله ی جذاب را به عنوان وسیله ی نقلیه ی خود نیز مورد استفاده قرار دهند.

 

دوچرخه برقی مناسب چه کسانی هست؟

دوچرخه برقی ، دوچرخه هیبریدی

اگر شما علاقه مند به ورزش هستید و دوست دارید که از دوچرخه برای ارتقا سلامتی خود و تناسب اندام استفاده کنید ولی گاهی ممکن است به دلیل خستگی یا استفاده از دوچرخه برای مدت زمان طولانی انرژی کافی برای ادامه دادن به مسیر را نداشته باشید اینجاست که این محصول بسیار مناسب شما هست.

و از طرفی اگر بخواهید از دوچرخه به عنوان وسیله ی نقلیه خود استفاده کنید و گاهی به دلیل خستگی نیاز دارید تا یک نیروی الکتریکی به کمک شما بیاید، این محصول مناسب ترین محصول برای شما هست.

مطالعه کنید  دوچرخه برقی دیجی کالا

چه کسانی نباید دوچرخه برقی بخرند؟

قیمت دوچرخه ، فروش دوچرخه ، دوچرخه برقی

اگر شما این قصد را دارید که یک وسیله حمل و نقل داشته باشید که مانند موتور سیکلت گاز بدهید و هیچ نیرویی خودتان صرف نکنید اصلا خرید این محصول را به شما پیشنهاد نمی کنیم و قطعا خرید موتور برقی گزینه ی بسیار مناسب تری هست.

چون دوچرخه برقی برای استفاده ی ورزشی – برقی طراحی شده است ، در صورتی که از آن همانند یک موتور سیکلت کار کنید قطعا عمر زیادی نخواهد داشت و انتظارات شما را نیز برآورده نخواهد کرد.

خرید دوچرخه برقی ارزان آری یا نه؟

همیشه یکی از دغدغه های مشتریان ،قیمت محصولات است.آیا می توان دوچرخه ارزان خرید یا خیر؟ این موضوع که فروشندگان مختلف قیمت های متفاوتی را برای یک محصول ارائه می دهند این سوال را در ذهن خریدار ایجاد می کند که علل تفاوت این قیمت ها چیست.

اولین نکته ای که در این باره باید خدمت شما عرض کنیم این است که باید اول این سوال را از خود بپرسید، چه امکانات و مشخصاتی مناسب من است؟ چون همیشه بهترین لزوما مناسب ترین نیست و شما باید مناسب ترین گزینه را برای خود برگزینید و نه لزوما بهترین محصول موجود در بازار را.

برای همین بهتر است ابتدا میزان پیمایش مورد نیاز خود، حداکثر وزنی که باید این محصول تحمل کند، شیب هایی که قرار است با آن بپیمایید و کلیه توقعاتی که از این محصول دارید را لیست کنید و سپس بر اساس لیست خود محصول مناسب را تهیه نمایید.

البته جز موارد فوق عوامل دیگری همچون کیفیت محصول در قیمت آن موثر است که لازم هست پس از برآوردن نیازهای خود به کیفیت مناسب و استاندارد قطعات و تجهیزات محصول نیز حتما توجه داشته باشید.

مطالعه کنید  لیست قیمت دوچرخه برقی

نکته مهم در خرید دوچرخه برقی دست دوم

باتری دوچرخه برقی ، باتری دوچرخه الکتریکی

دوچرخه برقی یک محصول الکتریکی با تکنولوژی نسبتا پیشرفته است ،و هنگام خرید محصول کارکرده باید صحت عملکرد قطعات الکترونیکی ، مخصوصا باتری به لحاظ تاریخ مصرف چک شوند، چرا که باتری های لیتیومی تاریخ مصرف دارند و اگر 4- 5 سال از تاریخ آن ها گذشته باشد قابل استفاده نیستند.

لذا همانطور که خرید یک خودرو دست دوم نیاز به بررسی و تایید کارشناس دارد، ما توصیه می کنیم در صورتی که قصد خرید دوچرخه برقی دست دوم دارید حتما از یک کارشناس متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

راهنمای خرید دوچرخه برقی حرفه ای

اگر شما یک دوچرخه سوار حرفه ای باشید بنابراین طبیعی است که برای خرید نوع برقی آن نیز به حرفه ای بودن آن توجه می کنید.

اما در مورد دوچرخه برقی، حرفه ای بودن دو بخش مجزا دارد، اول حرفه ای بودن بخش الکترونیکی آن و دوم حرفه ای بودن بخش غیر برقی محصول است.

این موضوع که هر دو قسمت حرفه ای باشند خیلی خوب است و طبق آن قیمتش هم بالاتر میرود اما همانطور که قبلا هم گفتیم بهترین لزوما گرانترین نیست، این نیاز و سلیقه ی شماست که تعیین می کند فقط بخش الکترونیکی یا بخش غیر برقی یا هر دو قسمت آن ها حرفه ای باشند.


چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!