دوچرخه حرفه ای هماهنگ با ضربان قلب شرکت گریپ مدل G6 دوچرخه ای حرفه ای است که آن را می توان در دسته دوچرخه کوهستان جای داد. این دوچرخه به سیستم کمکی برقی مجهز می باشد. دوچرخه حرفه ای هماهنگ با ضربان قلب می تواند میزان همکاری موتور برقی را با توجه به ضربان قلب دوچرخه‌ سوار، تنظیم کند.

سهام‌دار شرکت گریپ و صاحب برند خودرو سازی ریمک، آقای مت ریمک، در زمان رونمایی از این دوچرخه کوهستان جدید گفت:

دوچرخه greyp g6

تولید کنندگان سنتی قالبا دوچرخه‌ را با ترکیبی از دوچرخه پدالی متداول با اجزای برقی و الکتریکی ارائه می دهند اماتفاوت ما با سایر تولید کنندگان در این بوده که دوچرخه ی ارائه شده توسط ما در کنار تعدادی حسگر، سیستم محرکه برقی و اتصال پیشرفته هوشمند توسعه یافته است.این دوچرخه‌ با محیط زیست سازگار بوده و فراتر از یک دوچرخه‌ است.

دوچرخه گریپ


آقای مت ریمک در ادامه گفت:
معتقد هستم ادغام دوربین ها، حسگر ها و همچنین وصل شدن دوچرخه‌ به اینترنت و متناسب بودن این دوچرخه با محیط زیست تجربه دیجیتال و جدیدی را برای دوچرخه سواران به ارمغان آورده است.

شایان ذکر است که تولید و توسعه این دوچرخه حرفه ای 4 سال سرمایه گزاری شده است. شرکت گریپ معتقد است دوچرخه کوهستان حرفه ای هماهنگ با ضربان قلب، نقطه عطف این شرکت است.

نحوه اتصال دوچرخه حرفه ای هماهنگ با ضربان قلب به اینترنت

اتصال دوچرخه به ضربان قلب

در حال حاضر نرم افزار اندروید در دسترس می باشد و نرم افزار IOS آن در سال آینده ارائه می شود. دوچرخه‌ بسوار گوشی هوشمند خود را به عنوان رابط کاربری به فرمان متصل کرده و از آن استفاده می کند.

مطالعه کنید  تأثیر دوچرخه‌ سواری بر روی افزایش روحیه و خلاقیت

در واقع گوشی دوچرخه‌ سوار به عنوان یک کامپیوتر و پایگاه داده و به عنوان مجموعه ای از حسگر ها عمل می کند و وظیفه جمع آوری اطلاعات را به عهده می گیرد. پس از پردازش، داده ها از طریق ماژول 3G eSIM به اینترنت ارسال می‌شود.

امکانات دوچرخه حرفه ای هماهنگ با ضربان قلب 

افراد شرکت گریپ اعتقاد دارند که این سیستم نقش مهمی را در فرآیند تصمیم گیری دوچرخه‌ سوار ایفا می کند. سیستم ارائه شده قدرت نظارت بر ضربان قلب کاربر را دارد و می تواند طبق اطلاعات به دست آمده سطح کمک موتور برقی آن را تنظیم کند. علاوه بر این، این دوچرخه حرفه ای در هنگام تصادف و واژگونی می تواند با امداد و اورژانس تماس برقرار کند.

دوچرخه‌ سوار می تواند با استفاده از نرم افزار از راه دور با دوچرخه خود ارتباط برقرار کند و با دوربین هایی که در دوچرخه تعبیه شده است عکس بگیرد. در زمان سرقت دوچرخه‌ ، صاحب دوچرخه‌ می تواند دوچرخه‌ را از راه دور قفل کند.

دوربین های موجود در عقب و جلوی دوچرخه‌ به طور مداوم با کیفیت ۱۰۸۰/۳۰ پیکسل فیلم می گیرد و بیش از 50 مجموعه داده را می تواند ذخیره کند. از جمله این 50 مجموعه می توان به ضربان قلب دوچرخه‌ سوار، قدرت خروجی، آهنگ سرعت و شیب اشاره کرد.

نکته جالب و کاربردی آن که بسیار طرفدار پیدا کرده، امکان به اشتراک گذاری فیلم های گرفته شده توسط دوچرخه‌ در هنگام دوچرخه سواری در شبکه های اجتماعی است.

به وسیله این دوچرخه حرفه ای ، دوچرخه سوار می تواند اطلاعات مربوط به عملکرد دوچرخه را در انتهای سفر خود بررسی کند. این چنین قابلیتی باعث می شود که دوچرخه سوار نسبت به تاریخچه سواری خود آگاه باشد تا اگر هدف او آموزش و یا رکورد زنی است، عملکرد خود را تغییر دهد.

مطالعه کنید  ماماچاری (mamachari) چیست؟

دوچرخه حرفه ای G6 از قاب کامپوزیت با فیبر کربن در ابعاد مختلف (کوچک، متوسط، بزرگ) ساخته شده است. مکانیزم دنده‌ای هشت سرعته، تعلیق جلو و عقب با ارتفاع ۱۵۰ میلی‌متر، زنجیر SRAM، رینگ‌های ۲۷.۵ اینچی موجود در لاستیک‌های Schwalbe از دیگر تکنولوژی این دوچرخه حرفه ای است. باتری لیتیوم گریپ در بازه‌های استراحت می تواند برای شارژ به خانه برده شود.

در ادامه افرادی که قصد خرید دوچرخه گریپ G6 را دارند قیمت دوچرخه در نسخه های مختلف برای آن ها آورده شده است.

دوچرخه برقی گریپ G6 در سه نسخه ارائه می‌شود

  • مدل بولد FS با قیمت ۷٫۳۸۰ دلار
دوچرخه برقی G6-2 EXPERT FS
  • دل اکسپرت FS با قیمت ۷٫۹۴۰ دلار 
دوچرخه برقی G6-X LIMITED
  • مدل ریبل FS با قیمت ۸٫۵۰۰ دلار

هر کدام از دستگاه های دوچرخه برقی گریپ مدل G6 همراه‌با اتصال اینترنتی eSIM فعال به مشتری تحویل داده می شود. گریپ دوچرخه برقی خود را ۱۰۰ کشور جهان مانند ایالات متحده به فروش رسانده است.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!