اگر به فروشنده ها مراجعه نمایید حتما به شما خواهند گفت که درصد زیادی از مشتریانی که برای خرید دوچرخه شارژی مراجعه می کنند، یکی از سوالاتی که می پرسند این است آیا محصول ژاپنی دارند؟

علت معروفیت این دوچرخه برقی ژاپنی چیست؟

شاید جالب باشد که بدانید در واقع این دوچرخه برقی ژاپنی نیست که معروف هست، بلکه این عنوان به دلیل شهرت و قدمت بالای ژاپن در تولید دوچرخه و قطعات آن می باشد.

پیشینه ژاپن در صنعت دوچرخه

پیشینه مثبت برند حرفه ای و مشهور برندهای ژاپنی همچون یاماها و شیمانو در تولید دوچرخه شهری ، دوچرخه تاشو ، دوچرخه سبک و قطعات آن، موجب شد تا مردم همان ذهنیت مثبت را نسبت به نوع برقی آن نیز داشته باشند و به عنوان یک تولید کننده معتبر این محصول در فروشگاه ها به دنبال آن باشند.

از کجا باید این محصول را تهیه کنیم؟

در حال حاضر نوع ژاپنی این محصول در ایران نمایندگی معتبر ندارد و تعدادی به صورت پراکنده توسط شرکت های بازرگانی وارد کشور شده است، لذا قبل از خرید حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

قیمت این محصول چقدر است؟

قیمت این محصولات در کشور های اروپایی و آسیای شرقی از 4000 دلار به بالا می باشد، که البته در حال حاضر این محصولات تحت لیسانس ژاپن و بیشتر در کشور چین تولید می شوند.

مزیت این دوچرخه ها نسبت به سایرین

اصلی ترین مزیت این محصولات نسبت به سایر رقبا، کیفیت چشم گیر قطعات و تنه های آنها می باشد. وزن سبک و عمر بالا، این محصولات را از سایرین متمایز کرده است.

مطالعه کنید  کاهش وزن با دوچرخه برقی ممکن است؟ + نتایج میزان کالری سوزی

10برند معروف دوچرخه ژاپنی

1.دوچرخه های فوجی ، Fuji Bikes

دوچرخه ژاپنی فوجی

قبلاً با نام Nichibei Fuji Cycle Company، Ltd شناخته می شد ، دوچرخه های فوجی در سال 1889 تاسیس شد. آنها به دلیل ساخت دوچرخه ، چرخ دنده ، لوازم جانبی و تجهیزات با دوام بالا برای دوچرخه معروف هستند.

دوچرخه های شهری ، دوچرخه کوهستان و دوچرخه های مسابقه ای را می توانید از فروشگاه های آنلاینش کنید. محصول برجسته آنها Rakan 29 1.1 است.

2. ناگازاوا ،Nagasawa

ناگازاوا در سال 1976 توسط یوشیاکی ناگازاوا (Yoshiaki Nagasawa) که سابقا یک دوچرخه سوار حرفه ای بوده است تاسیس شد ، مارکی است که به دلیل استفاده توسط کوئیچی ناکانو(Koichi Nakano) (دوچرخه سوار حرفه ای که با استفاده از این مارک به طور متوالی 10 عنوان جهانی را به دست آورد) و ساخت قاب های مخصوص مسابقات Keirin شناخته می شود.

به همین دلیل است که ناگازاوا در مورد دوچرخه های اتومبیلرانی نام معتبری است. اگرچه تنها مغازه در اوزاکا کوچک است ، اما نام آن به قدری بزرگ است که می تواند به معروف ترین و برجسته ترین مارک های دوچرخه ژاپنی بپیوندد.

محصول برجسته آنها Weltmeister Nagasawa است.

3. شرکت فناوری چرخه پاناسونیک ، با مسئولیت محدود ، Panasonic Cycle Technology Co., Ltd

دوچرخه های جاده ای با کیفیت بالا ، دوچرخه ماماچاری (Mamachari ) ، دوچرخه های برقی و دوچرخه های مسابقه ای از فولاد ، تیتانیوم و آلومینیوم میسازد.

کونوسوکه ماتسوشیتا(Konosuke Matsushita) ، که برند را در سال 1951 تأسیس کرد ، در دنیای دوچرخه بدلیل تولید لوازم یدکی و جانبی دوچرخه بسیار محبوب است. محصول برجسته این شرک دوچرخه الكترونیكی پاناسونیك است.

مطالعه کنید  باتری دوچرخه برقی

4. Bridgestone Cycle Co.، Ltd ، بریجستون چرخ ، با مسئولیت محدود

دوچرخه ژاپنی bridgestone

امروزه بریجستون به عنوان مبتکر دوچرخه های منحصر به فرد شناخته می شود. محصولاتش به دلیل قابل اعتماد و راحت بودن شناخته شده است مانند دوچرخه با بدنه زاویه تند(guaranteed fast). دوچرخه کوهستان بسیار باکیفیت است. بهترین محصول آنها Bridgestone X9B Elite است.

5. دوچرخه توکیو ، Tokyo Bike

دوچرخه توکیو

Tokyo Bike مشهور بدون شک یک مارک قابل اعتماد است خالق این برند ، Jitensha معروف است.

یک مارک قابل اعتماد بدون شک خالق ساده ترین Jitensha در آنجا است. این بسیار ساده است زیرا باعث ایجاد ماجراجویی و اکتشاف می شود. گرچه مینیمالیستی است ، اما طراحی با روندها هماهنگ است. محصول محبوب آنها Classic Sport 26 است.

6. آرایا ، Araya

دوچرخه ژاپنی Muddy Fox MFB

آرایا در سال 1903 تاسیس شد. آنها دوچرخه هایی می سازند که به دوچرخه های با کیفیت و ساخت بادوام شهرت دارند. آنها همچنین دوچرخه مسافرتی ، دوچرخه تاشو ، دوچرخه کوهستان ، و حتی چرخ دنده و قطعات دوچرخه تولید می کنند. بهترین محصول آنها Muddy Fox MFB است.

7. ماروییشی ، Maruishi

تمرکز اصلی Maruishi ایمنی است ، به همین دلیل دارای مدل هایی هستند که امکان اتصال صندلی کودک بر روی دوچرخه هایشان وجود دارد. دوچرخه های آنها معمولاً توسط خانواده ها استفاده می شود. بهترین یک دوچرخه آنها برای افتخار ، Frackers Float Cozutti است.

8. داهون ، Dahon

دوچرخه تاشو ژاپنی Horize Disc 20

داهون که ابتدا توسط دیوید هون (David Hon) در سال 1982 در کالیفرنیا تاسیس شد ، اما از سال 2018 یک مارک دوچرخه ژاپنی است. آنها دوچرخه هایی با کیفیت خوب مانند Horize Disc 20 اینچ تولید می کنند.

مطالعه کنید  دوچرخه الکترونیکی Watt Wagons Helios رونمایی شد

9. کووهارا ، Kuwahara

در اصل یک تجارت کوچک در اوزاکا (Osaka) بود ، این مارک دوچرخه ژاپنی در طول سالها گسترش یافت. دوچرخه های آنها به دوام ، مقاوم بودن و داشتن تجهیزات با کیفیت بالا معروف هستند. دوچرخه های BMX آنها به عنوان مدرسه قدیمی (old school) شناخته شده اند. بهترین محصول آنها Ibis Mojo 4 است.

10. میاتا  ، Miyata

میاتا بیش از 180 سال به ساخت دوچرخه مشهور است ، بدون شک قدیمی ترین سازنده دوچرخه در ژاپن است. میاتا به خاطر فریم های منحصر به فرد و دوچرخه های مسابقه ای خود شهرت دارد. آنها دوچرخه های سفارشی و بدنه دست ساز ارائه می دهند که در سراسر جهان شناخته شده اند. بهترین محصول آنها Miyata Sport 2015 است.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

4 دیدگاه برای “چرا دوچرخه برقی ژاپنی معروف هست؟

  1. بهروز امینی :

    بنده یک دوچرخه شارژی National اصل ژاپن برای فروش دارم تلفن تماس 09125689585

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *