در زمینه خرید دوچرخه برقی از دیوار یکی از سوالاتی پرتکرار تماس گیرنده ها با کارشناسان ما این است که آیا خرید دوچرخه برقی از دیوار کار صحیحی است. برای همین تصمیم گرفتیم تا در این مورد توضیحاتی را عرضه کنیم.

خرید دوچرخه برقی از دیوار

اولین نکته ای که باید در خرید از دیوار در نظر بگیرید این است که آیا محصول آگهی شده نو است یا دست دوم. اگر نو باشد که به احتمال زیاد توسط شرکت های وارد کننده یا تولید کننده آگهی شده است، اما از دست دوم باشد باید به نکات زیر در خرید آنها توجه بفرمایید:

زمان تولید دوچرخه برقی دیوار

باید سعی کنید به هر طریق ممکن از فروشنده پاسخ صحیح این سوال را بپرسید که زمان واقعی خرید این دوچرخه توسط آنها چه زمانی بوده، چرا که عمر باتری دوچرخه برقی بین 3 الی 5 سال می باشد و اگر مدت زمان خرید این محصول بیش از این باشد باید بدانید که مبلغی بین 100 الی 200 دلار باید برای تعویض باتری آن هزینه در نظر بگیرید.

گارانتی دوچرخه برقی دیوار

یکی از نکات مهم در هنگام خرید توجه به گارانتی این محصول می باشد. دوچرخه ای که حتی از تاریخ گارانتی آن گذشته باشد از دوچرخه بدون گارانتی بهتر است، چرا که گارانتی نشان از وجود شرکتی دارد که قطعات و خدمات این محصول را پشتیبانی می کند. اما نداشتن گارانتی معمولا نشان از آن است که این محصول توسط یک شرکت بازرگانی به صورت دوره ای وارد شده و احتمالا برای تامین قطعات و خدمات آن به مشکل بر خواهید خورد.

مطالعه کنید  مزایا و معایب دوچرخه برقی

موتور دوچرخه برقی

یکی دیگر از نکاتی که باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که موتور دوچرخه برقی از نوع نسل جدید الکتروموتورها یعنی BLDC یا براشلس باشد. چرا که دوچرخه های برقی قدیمی با موتورهای DC ساخته شده که مصرف برق بالا و بازدهی بسیار کمی دارند و قطعا عملکرد مطلوب شما را این محصول نخواهد داشت.

 

نظر تخصصی کارشناس

اخرین توصیه ما این است که برای خرید این محصول چند میلیون تومانی یا از تامین کننده مطمئن و ارائه دهنده ی خدمات خوب تهیه نمایید یا حتما از نظر یک کارشناس متخصص در این زمینه بهره بگیرید تا بتوانید یک خرید حرفه ای داشته باشید چون هر محصول بسته به نوع کاربری آن مشخصه های به خصوصی دارد که قطعا از حوزه ی تجربه یا مطالعه شما خارج است. به طور مثال در خرید دوچرخه برقی تاشو ، بررسی عملکرد تاشو بودن، در دوچرخه شهری برقی ، صحت عملکرد کمک فنرها و سنسور پدال و بسیار مشخصه فنی دیگر باید مورد بررسی قرار گیرند.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *