تکنولوژی جدید در دوچرخه های برقی

 

موضوعی است که در این مقاله قصد صحبت در مورد آن را داریم. در سال‌های اخیر دوچرخه‌ های برقی  به علت مطرح شدن حمل و نقل پاک درون‌ شهری و حمل و نقل سبز، جایگاه ویژه ای یافته‌اند.

بر همین اساس، شرکت‌هایی تاسیس شده اند که با طراحی‌های مدرن محصولات، تلاش کرده اند تا بازارهای سال‌های آینده را در دست بگیرند.

با توجّه به اهمیت این موضوع، قصد داریم تکنولوژی جدید در دوچرخه های برقی در سه محصول از دوچرخه های برقی را که مراحل طراحی و تست را پشت سر گذاشته اند را معرفی کنیم.

دوچرخه Angel Edition

دوچرخه Angel Edition

Noordung يك کارخانه توليدكننده دوچرخه‌ برقی است. این شرکت دوچرخه ای را به همراه یک باتری طراحی کرده است كه هم مانند یک شارژ تلفن‌ همراه در طول مسير عمل می کند و هم مانند يك بلندگوي پشتيبان.

این باتری قابلیت جداشدن را دارد و در بالای بدنه دوچرخه که یک بدنه کربنی است، قرار می گیرد. باتری پس از این که از دوچرخه جدا شود به یک بلندگو تبدیل می شود و قادر است صد ساعت موسیقی پخش کند و کنترل آن به وسیله تلفن همراه کاربر انجام می شود.

اعتقاد شرکت Noordung این است که « تردّد فقط رفتن از يك نقطه به نقطه ديگر نيست بلکه يك سفر لذّت‌بخش ست».

این باتری دارای درگاه USB می باشد لذا در طول حرکت امکان شارژ تلفن همراه و سایر ابزارهای مشابه را برای دوچرخه سوار فراهم می کند. علاوه بر این این باتری توانایی گزارش کیفیت هوا و توصیه مسیرهای پاک تر را دارد.

مطالعه کنید  معرفی دوچرخه حرفه ای هماهنگ با ضربان قلب

شرکت Noordung، مدعيست كه وقتي اين باتري، پس از هر بار شارژ کامل می تواند مسیر سی کیلومتر را طی کند. اين شركت فقط پانزده نمونه از دوچرخه Angel Edition را به صورت دست‌ساز رو نمایی خواهد کرد و آن را با قيمت 9760 يورو توليد و روانه بازار می کند.

دلیل این کار Noordung، این است که می خواهد ابتدا بازخورد خریداران اولیه را بررسی کند. اگرچه اين دوچرخه‌ برقی در مرحله پيش‌تولید است اما شرکت Noordung قول داده است در صورت بروز هر گونه مشکلی آن را به صورت رایگان برطرف کند.

دوچرخه برقی Pininfarina

دوچرخه برقی Pininfarina

در واقع تخصص شرکت Pininfarina، در طراحی و تولید دوچرخه های ورزشی است. با این حال این شرکت اولین دوچرخه‌ برقی خود را طراحی و روانه بازار کرده است.
Pininfarina يك شرکت طراحي وسايل نقليه و ايتاليايي است. این شرکت اولين دوچرخه‌ برقی خود را توسط Diavelo (توليدكننده دوچرخه) ساخته است. همه قطعات اصلي از جمله باتري، موتور، چراغ‌ها و نمايشگر در بدنه این دوچرخه با یکدیگر ادغام شده‌اند.

Pininfarina، مدعيست اين يكپارچه‌سازي، باعث افزایش تعادل و بهبود عملكرد دوچرخه شده است.

شرکت ذکر شده اغلب براي مشترياني مانند Ferrari طراحي مي‌كند. حال این شرکت با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه خود در طراحی خودروهای ورزشي و خودروهاي برقی اینک این مهارت ها را به کار گرفته و دست به تولید دوچرخه زده است.

Paolo Pininfarina، رئيس شركت مي‌گويد: «E-voluzione، نشانگر يك تلفيق بي‌ عیب از روحيه ماست: شخصيت ورزشي و روح دوستدار محيط‌زيست؛ ورزشي و پويا. اين دوچرخه یک دوچرخه هماهنگ است كه عملكرد عالی و راحتي فوق‌العاده ای را برای کاربران خود تضمين می كند».

مطالعه کنید  تولید دوچرخه برقی سبک Propella Mini آغاز شد

E-voluzione، دارای بدنه كربني با وزن شانزده كيلوگرم است. این دوچرخه از اکثر دوچرخه هاي برقی موجود در بازار جهان سبك‌تر است. اين دوچرخه مجهز به يك موتور Brose، يك باتري با حق امتياز پاناسونيك و همچنین قطعات شيمانو است. شایان ذکر است باتری این دوچرخه در بدنه دوچرخه ادغام شده است با این حال به راحتی امکان جداسازی آن برای شارژ مجدد وجود دارد.
Pininfarina و Diavelo، اين مدل دوچرخه را در سه مدل متفاوت عرضه کرده است. نام های آن ها Elegance، Hi-Tech و Dynamic است.

دوچرخه برقی Gi Flybike

دوچرخه برقی Gi Flybike

Gi Flybike، دوچرخه برقی جديد ديگري است که در دسته دوچرخه تاشو نیز قرار می گیرد و برای دوچرخه سواری شهری طراحی شده است. این دوچرخه قابلیت تا شوندگی در یک ثانیه و قفل از راه دور است.

چنانچه قصد خرید دوچرخه، اعم از خرید دوچرخه شهری، خرید دوچرخه کوهستان، خرید دوچرخه برقی، خرید دوچرخه تاشو را دارید با مطالعه مقالات موجود در سایت دنرو اطلاعات خود را افزایش داده تا بتوانید در خرید دوچرخه خود بهترین انتخاب را داشته باشید و همچنین جهت اطلاع از قیمت دوچرخه می توانید به صفحه محصولات مراجعه فرمایید.

 

 

نتیجه گیری :

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ شما میتوانید نظرات خود را در قسمت پایین وارد کرده و با ما به اشتراک بگذارید.

ما در شرکت دنرو پس از بررسی نظرات حتما به پاسخگویی آنها خواهیم پرداخت.

همچنین شما میتوانید به شوروم دنرو مراجعه کرده و برگزیده ای از بهترین دوچرخه های برقی دنیا را در بزرگترین شوروم دوچرخه های برقی در خاورمیانه تست و بررسی کنید.

مطالعه کنید  دوچرخه برقی ساخت ایران

شما میتوانید به سه روش زیر ، سفارش خود را ثبت کنید:

 

۱.ثبت سفارش از سایت در همین صفحه

 

۲. مراجعه حضوری (تست دوچرخه ها در پیست اختصاصی دنرو)

شوروم دنرو : سعادت آباد، پایین تر از میدان بهرود، جنب مجتمع تجاری پرواز

 

۳.تماس تلفنی

با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۸۷۲۰۸۶

 

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!