انواع دوچرخه تاشو

انواع دوچرخه تاشو برقی و بررسی قیمت دوچرخه تاشو در هنگام خرید دوچرخه یکی از عواملی است که اگر راجع به آن اطلاع داشته باشید، می توانید در خرید دوچرخه خود بهترین انتخاب را داشته باشید

امروزه یکی از بیشترین سرمایه گذاری ها در بخش های دولتی و خصوصی در سراسر جهان بر روی انواع دوچرخه تاشو برقی (که نوعی از دوچرخه برقی هم محصوب می شود)، یا نوع غیر الکتریکی تاشو آن می باشد. علت این موضوع بسیار بدیهی است و نیاز به توضیح زیادی ندارد.

انواع دوچرخه تاشو شارژی دارای مزایای بسیار زیاد در حوزه ی سلامت و کاستن از ترافیک شهری و همچنین تسهیل در حمل و نقل عمومی شهری، می باشد و به همین علت و به سبب افزایش خرید دوچرخه تاشو شارژی این وسیله به نوعی، به هدف اصلی دولت ها و تولیدکنندگان بخش خصوصی مبدل گردیده است.

انواع دوچرخه تاشو شارژی آن قدر تنوع و کشش دارد که بتواند نیاز بسیاری از توده های کارمند و کارگر، را در هر حوزه ای بر طرف نماید. با خرید دوچرخه تاشو دیگر نه نیاز به گشتن دنبال جای پارک مناسب در هیاهوی وانفسای شهرهای بزرگی مثل تهران یا کلان شهرها وجود دارد و نه با وجود انواع دوچرخه تاشو شارژی دیگر نیازی به متقبل شدن هزینه ی سرسام آور سوخت و قطعات یدکی اتومبیل ها و سایر وسایل نقلیه ی شخصی است.

البته در خرید دوچرخه تاشو با پیشرفت تکنولوژی دیگر نباید نگران قیمت دوچرخه تاشو برقی بود. چرا که روز به روز با پیشرفته شدن باتری ها و موتورهای آن امکان کاهش قیمت دوچرخه تاشو برقی وجود دارد.

مطالعه کنید  بهترین دوچرخه های برقی 2023

در این بخش از مقاله، تشریح و آنالیز انواع دوچرخه تاشو برقی، معرفی نمونه های گوناگون انواع دوچرخه تاشو برقی و همچنین چگونگی بهره گیری از آنها در ایمن ترین حالت مورد بحث می باشد.

تشریح و آنالیز انواع دوچرخه تاشو برقی 

فروشگاه دوچرخه تاشو

دوچرخه برقی تاشو، باید دارای المان هایی باشد که بتوان آنها را یک دوچرخه ی تاشو نامید. بدیهی ترین اصل در این مورد این است که می بایست قابل حمل و دارای اهرم جمع شوندگی مناسب باشد.

در تحلیل این گونه از دوچرخه عامل بسیار مهم دیگر وزن استراکچر است، که نمی بایست به حدی باشد که از نیروی یک جوان حدودا 18 ساله، نیاز بیشتری برای جابه جایی داشته باشد. بهترین رنج وزنی برای این نوع دوچرخه بین 10 تا 15 کیلو گرم است.

و المان آخر که می بایست در آنالیز دوچرخه برقی تاشو به آن دقت کرد چگونگی شارژ مجدد و شارژ اولیه ی آن می باشد.

در این زمینه یا شارژ از طریق برق صورت می گیرد و پس از به اتمام رسیدن متوقف می شود و حتی رکاب زدن هم در شارژ مجدد آن بی فایده است و در نوع دیگر نیز شارژ شهری صورت می گیرد، اما در زمانی که مدت شارژ اصلی تمام شود به وسیله ی میزانی از رکاب زدن، دوچرخه مجددا شارژ می شود و پر واضح است که نمونه ی دوم بسیار ارزشمند تر است.

انواع دوچرخه تاشو برقی

فروش دوچرخه تاشو

در این بخش به اختصار به معرفی برخی از بهترین انواع دوچرخه برقی تاشو خواهیم پرداخت.

  • دوچرخه تاشو شارژی مدل v 5 phantom x2 8 speed
    بدون شک یکی از نمونه های بسیار مدرن در میان انواع دوچرخه برقی تاشو فانتوم مدل ایکس 2 است. این دوچرخه برای تمامی سنین از حدود 12 سال به بالا مناسب است و دارای موتوری با حداکثر گشتاور 500 واتی است. آلیاژ و متریال ساخت این موتور از جنس آلومینیومی است که در ساخت هواپیماها کاربرد دارد و به همین علت سبکی بی نظیری به آن بخشیده است و لاستیک هایی بسیار قدرتمند دارد که به راحتی در گل و لای می تواند به حرکت خود بی هیچ عیبی ادامه دهد.
  • دوچرخه تاشو شارژی مدل green bike USA gb fs5
    در این دوچرخه برقی تاشو از قاب آلومینیومی فوق العاده سخت و مقاومی بهره برده شده است و دارای باطری قوی برند سامسونگ از نوع لیتیوم یونی است و به راحتی مسافت 120 کیلومتر را می پیماید و در صورت تمام شدن، با حدود 40 مایل رکاب زدن دوباره کاملا شارژ می شود.
  • دوچرخه تاشو شارژی مدل Enzo ebike electric aluminum bike
    این دوچرخه ی بسیار سبک ساخت یکی از معتبرترین کمپانی های ژاپنی یعنی انزو است. اندازه آن به حدی استاندارد و قابل قبول است که به راحتی در صندوق عقب اتومبیل جا می شود و بدنه آن از جنس آلومینیوم فشرده ی فوق سبک است و اتصالاتی از جنس تیتانیوم دارد.
مطالعه کنید  مشخصات دوچرخه تاشو الکترونیکی Fiido X

نکات ایمنی در استفاده از دوچرخه تاشو برقی

مدلهای دوچرخه تاشو

در این بخش باید به نکات زیر که از ضروری ترین موارد ایمنی انواع دوچرخه شارژی تاشو  است توجه بسیار زیادی داشت:

  • هیچ گاه پای خود را نزدیک موتور این دوچرخه ها نبرید
  • از استفاده از این نوع دوچرخه در هوای بارانی پرهیز کنید؛ چرا که قریب نزدیک به اتفاق موتورهای این دوچرخه ها نسبت به نفوذ آب آسیب پذیرند.
  • سعی کنید تا حد امکان به حدی از این نوع دوچرخه استفاده نکنید که شارژ آن به اتمام برسد، چرا که نقطه ی ضعف باتری های لیتیومی شارژ زیر 15 درصد است و اگر به صورت مداوم شارژ دوچرخه به پایان برسد، باطری کشش اولیه را نخواهد داشت
  • حتما از علائم ایمنی مخصوص دوچرخه مانند برچسب های خطر و دیگر برچسب ها در جاده های شهری استفاده کنید.

چقدر این صفحه مفید بود؟

به ما امتیاز بدهید!

میانگین امتیاز: / 5. تعداد رای ها

هنوز رای داده نشده است!