کیت دوچرخه برقی

 

به دوچرخه قدیمی خود نیرو الکتریکی دهید

اگر نمی خواهید دوچرخه الکترونیکی را به طور کامل بخرید ، کیت های تبدیل دوچرخه برقی به شما امکان می دهد دوچرخه ای را که از قبل دارید به چیزی تبدیل کنید که به شما کمک می کند تا راحت تر مسافت را بپیمایید.

 

 

دوچرخه های برقی به طرز گسترده ای وارد گفتگوی جهانی شده اند. دوچرخه های برقی همه جا هستند و همه یکی از آنها را می خواهند. این یک مسئله ساده نیست و بسیار حائز اهمیت است که دوچرخه های برقی باعث شده اند انسانها به راحتی همه جا بروند بدون آنکه مشکلات خودرو را داشته باشند و در کنارش برای سلامتی هم مفید باشند. چه به گشت و گذار و پی نمودن مسافت های طولانی باشید و چه بخواهید بعد از کار به خانه بروید ، دوچرخه الکترونیکی مناسب به شما امکان می دهد روزهای طولانی تر ، تپه های تندتر و بارهای سنگین را پشت سر بگذارید.

 

تنها چیزی که ممکن است شما را از داشتن دوچرخه برقی منصرف کند قیمت آنهاست.

اما نگران نباشید یک راه وجود دارد اگر یک دوچرخه ساده دارید میتوانید آنرا با کیت دوچرخه برقی تبدیل به دوچرخه برقی کنید.

شما قبلاً دوچرخه مورد علاقه خود را تهیه کرده اید ، پس چرا باید برای یک دوچرخه دیگر پول خرج کنید ، وقتی با داشتن دانش مناسب و کیت مناسب ، می توانید آن دوچرخه قدیمی را با هزینه کمتر و دردسر کمتری نیروی الکتریکی به آن اضافه کنید.

 

برای مشاوره و خرید بهترین کیت تبدیل دوچرخه برقی با شرکت دنرو تماس بگیرید.

 

 

 

[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces”][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

 

[/vc_column_text]

9 دیدگاه برای “کیت دوچرخه برقی

  1. ستار :

    سلام
    قیمت کیت دوچرخه برقی چه قدره؟
    من خودم یه دونه دوچرخه 27.5 کوهستان دارم و می خوام تبدیلش به برقی کنم
    خریدن یک دوچرخه برقی به نظرم به صرفه نیست چون قیمتشون خیلی گرونتر از دوچرخه معمولیه و الان اگه بخوام دوچرخه معمولی خودمو به برقی کنم قیمتش چه قدر میشه؟

    • دنرو :

      سلام، یک دوچرخه برقی تقریبا تفاوتی به لحاظ قدرت با موتور برقی نداره با این تفاوت که دوچرخه برقی مزایای بسیار بالاتری نسبت به موتور برقی داره ولی قیمت دوچرخه برقی تقریبا نصب و یا حتی کمتر از موتور برقی هست. برای اعلام قیمت دقیق شما باید تصویر دوچرخه خودتون رو برا کارشناسان ما ارسال نمایید تا هزینه دقیق و مدت زمان لازم خدمت شما اعلام بشه.

  2. Heidar :

    سلام
    منم میخوام کیت دوچرخه را بخرم و خیلی نیاز دارم هیچ سایتی هم ندارن اگه دارید خواهشان منو راهنمایی کنید ممنون.

  3. کندر شکاری :

    باسلام شکاری هستم فیلمساز مستند در خصوص پرسشی از خدمتتون اینجام من یک دوچرخه معمولی دارم که می خواهم به دوچرخه الکتریکی تبدیل کنم لطفاً در مورد هزینه و نحوه سفارش راهنمایی بفرمایید و اینکه آیا میتوانم کیت را خودم بر روی دوچرخه مونتاژ کنم؟
    متشکر

    • دنرو :

      سلام، کیت های به همراه مشخصات و قیمت در قسمت بالای همین صفحه درج شده، بهتر هست که مونتاژ توسط فرد متخصص انجام شود.

  4. دنرو :

    درود بله شدنی هست، لطفا از طریق واتس آپ به شماره 09195078595 تصویر دوچرخه خودتون رو برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

  5. سعید :

    سلام
    یک دو چرخه کوهستان، 26، دماوند، دارم. هزینه برقی کردن آن چه قدر است. وزنش چه قدر بالا می رود؟ تعادل و سرعت دوچرخه در جاده تخت و سربالایی های تهران چه گونه خواهد بود. نمونه ای برقی شده دارید که بتوانم ببینم؟

    • دنرو :

      با سلام و احترام
      لطفا با شماره های مجموعه تماس بگیرید تا مشاورین ما در خصوص برقی کردن دوچرخه راهنمایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیارتون قرار بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *