با دوچرخه برقی هم سلامتی خود را تضمین میکنید و هم هیجان لذت بخش دوران نوجوانی را دوباره تجربه میکنید و هم به هوای پاک کشورمان کمک میکنید.
ما در شرکت دنرو با تنوع بی نظیری از با کیفیت ترین دوچرخه های برقی منتظر دیدار شما هستیم.
من چندسال قبل درخارج از کشور مشاهده کردم یک خانم و آقا همراه یکدیگر صبح زود دوچرخه سواری میکردند و شهر پر از دوچرخه بود و یک هیجان خیلی لذت بخشی وجود داشت و من با خودم فکر میکردم که چرا در کشور ما اینطور نیست.
چرا در کشور ایران این شور و نشاط حاصل از دوچرخه سواری وجود ندارد.
و چرا بزرگسالان دوچرخه سوار نمیشوند.
و در آن محل یک محصولی را مشاهده کردم به نام دوچرخه برقی , و دوچرخه برقی مخصوص بزرگسالان بود.

یعنی برای افرادی که سن بالایی دارند و آمادگی جسمانی دوره جوانی را ندارند که بتوانند با دوچرخه عادی دوچرخه سواری کنند و از دوچرخه برقی استفاده میکردند.
و این باعث شد که من تصمیم بگیرم که این محصول (دوچرخه برقی) را برای اولین بار وارد کشورمان کنم.
ما در شرکت دنرو تقریبا از سال 1394- 1395 که شروع به فعالیت کردیم از همون اول تمرکز من روی دو موضوع بود.
یک : کیفیت
دو : تنوع
یک : کیفیت به علت اینکه قشر فرهیخته مخاطب این محصولات هستند
دوچرخه برقی رو کسانی میخرند که برای سلامتی و برای زندگی خود ارزش قائل هستند و بخاطر همین با کیفیت ترین محصول را همیشه از ما توقع داشتند و دو : تنوع برای احترام گذاشتن به سلیقه تمام مخاطب های شرکت دنرو.
قدکوتاه , قد بلند , شیب تند , شیب کم , خانم , آقا و هر سلیقه ای , هرکسی که داشته باشد ما سعی کردیم در محصولات دنرو اعمال بکنیم و برای سلیقه آنها یک محصول داشته باشیم.
ما توی شرکت دنرو همیشه سعی کردیم که با کیفیت ترین محصول رو ارائه بکنیم.
و بعد از آن با کیفیت ترین خدمات رو بهشون دادیم
مشتریان ما بعد از 4 یا 5 سال فقط میان یک باتری عوض میکنند و میرن و سالی یکبار هم در نهایت میان یک سرویسی انجام میدهند.
بخاطر اینکه کیفیت محصول انقدر بالا و کاربردی است که دیگر نیازی به هیچگونه خدمات دیگه ای ندارند.
ما در شرکت دنرو یک پیست اختصاصی طراحی کردیم که مشتریان ما بتوانند قبل از خرید حتما محصول مورد نظر خود را تست بکنند و بررسی کنند که آیا واقعا مناسب هست یا خیر.
و این خیلی برای ما مهم بوده است که محصولی را به مشتریانمان بفروشیم که خیلی کاربردی و مناسب باشد و بتوانند از آن در زندگی روزمره نیز استفاده بکنند.
اگر دوست دارید که دوچرخه مورد علاقه خود را به رایگان در پیست اختصاصی دنرو تست کنید و یکی از دوچرخه های با کیفیت ما را انتخاب بکنید کافیست با یکی از راه های ارتباطی ما در ارتباط باشید همکاران من اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار میدهند.

دکتر میلاد ابراهیمی / مدیرعامل شرکت دنرو

گواهینامه های بین المللی شرکت دنیای نوین کیمیا (دنرو)

افتتاح بزرگترین شوروم تخصصی دوچرخه های برقی در خاورمیانه

گواهینامه های بین المللی شرکت دنیای نوین کیمیا (دنرو)

۹ سال در کنار شما بودیم و توی تک تک لحظه های این ۹ سال از شما انرژی گرفتیم.

این شما بودید که به تمام این تلاش‌ها معنا دادید و تحمل سختی ها رو برای تیم دنرو آسون کردید.
 
راستی در جشن 9 سالگی شرکت دنرو یه مهمون ویژه هم داشتیم، خانم نیوشا ضیغمی مهمان مراسم ۹ سالگی شرکت ما بودن از حضورشون خیلی ممنونیم.

هشت سال با افتخار در کنار شما بودیم …

و سعی کردیم خاطرات به یادماندنی و حسی خوب را به شما هدیه کنیم.

بی شک بدون کمک شما همراهان فرهیخته شرکت دنرو ، نمیتوانستیم به جایگاه کنونی خود یعنی “بزرگترین مرکز تخصصی دوچرخه های برقی در خاورمیانه” دست یابیم.

در این مدت سعی کرده ایم که بهترین محصولات روز جهان را برای شما عرضه کنیم.

چون اعتقاد داریم مردم ما لایق بهترین ها هستند.

به امید روزهای زیباتر برای همه مردم خوب ایران …

درباره دنرو

شرکت دنرو در اولین سال حضور در بازار دوچرخه، اقدام به عرضه دوچرخه در سایزهای 12، 16، 20، 24، 26 کرد. از آن سال به بعد همواره با کمک و راهنمایی مصرف کنندگان و تکنیسین های خود به سرعت اقدام به بروزرسانی و افزایش کیفیت محصولات عرضه شده نموده است.

مضاف بر فعالیت در زمینه دوچرخه و قطعات یدکی آن، این گروه به واردات ،تولید و توزیع دوچرخه ، دوچرخه های برقی و موتورسیکلت های برقی با بالاترین میزان کیفی و نازلترین قیمت اقدام کرده است که بازخورد خوبی را در سطح بازار داشته است. اکنون دنرو مفتخر است با عرضه کالاهای مرغوب و با ضمانت معتبر، سهمی هرچند کوچک را در بهبود سلامتی جامعه داشته باشد.

در دنیای پرترافیک، شلوغ و آلوده شهری امروزه، برای انجام کارهای روزمره‌ و سرعت بخشیدن به آنها، راهی جز استفاده از دوچرخه معمولی یا دوچرخه برقی به عنوان یک وسیله نقلیه دوست داشتنی، سالم، پاک و مفرح پیش رو نمانده است.

با وجود تمامی مزایای دوچرخه به عنوان وسیله ای عالی، به دلیل ناهمواری شیبها و گسترش شهرها، استفاده از آن نه تنها برای کودکان و سالمندان دشوار کردیده بلکه دوچرخه سواران حرفه ای نیز در استفاده روزمره آنها دچار تردید گردیده اند، راه حل چیست؟ آیا میبایستی چنین وسیله جذابی را از سامانه حمل و نقل سبز شهری حذف نمود؟

جواب خیر است زیرا در حل این مشکل و معضل و حفظ دوچرخه در کورس حمل‌ونقل شهری، دوچرخه‌هایی الکتریکی یا برقی متولد شدند که در راستای سهولت استفاده از آنها و باقی ماندن و رشد در سامانه حمل و نقل شهری، از چند سال پیش اعلان وجود کرده‌اند.

از همین رو مجموعه ی دنرو به عنوان یکی از زیر مجموعه های هلدینگ دنکو شکل گرفت، تا با توجه به نیاز جامعه کنونی و با استفاده از پیشرفته ترین امکانات روز دنیا اقدام به تولید انواعی از دوچرخه های سبک و دوچرخه های برقی نموده که علاوه بر تاثیرگذاری بر سلامت فرد و جامعه و همچنین کاهش آلودگی هوا، میتوان آنها را جایگزین بسیار مناسبی نسبت به وسایل نقلیه موتوری بنزینی و دود زا دانست.

دوچرخه های برقی شهری دنرو به گونه ای طراحی شده اند که نه تنها به عنوان یک وسیله ورزشی حرفه ای و نیمه حرفه ای، بلکه به عنوان یک تفریح سالم، مفرح و مفید شناخته شده اند.

ما همواره در دنرو کوشیده ایم تا با بهره گیری از به روز ترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و به کار گیری بهترین متخصصان این مرز و بوم در تولید با کیفیت ترین محصولات حمل و نقل پاک، پیشگام بوده و پرچم دار صنعت حمل و نقل پاک در منطقه باشیم.

بخشی ازهمکاری شرکت دنرو با شهرداری تهران

اورهال دوچرخه های فرسوده و غیر قابل استفاده شهرداری های مناطق مختلف و کل
درباره دنرو
درباره دنرو
درباره دنرو
مشاهده فروشگاه

فروش از طریق سامانه تسهیلات شهرداری با همکاری صندوق کار آفرینی امید

فروش دوچرخه های کوهستان و شهری و دوچرخه های برقی از طریق سامانه تسهیلات شهرداری تهران با ارائه تهسیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید

همکاری با شهرداری مشهد

تولید سفارشی برای استفاده در سطح شهر

تولید دوچرخه کودک در سایز های مختلف

سایر همکاری های دنرو

همکاری بانک رفاه کارگران

طرح جامع فروش دوچرخه به کارمندان بانک رفاه

ارائه و فروش محصولات اعم از دوچرخه کودک و نوجوان و دوچرخه کوهستان و دوچرخه های برقی از طریق سامانه تعاونی بانک رفاه به کل پرسنل بانک رفاه در اقسار نقاط ایران
ارائه و فروش همه محصولات به اعضا باشگاه مشتریان بانک رفاه

عرضه و فروش محصولات در فروشگاه شهروند

فروش دوچرخه برقی های دنرو در مدل های متنوع
فروش موتور برقی های دنرو

همکاری با دماوند انرژی عسلویه

فروش محصولات برقی جهت استفاده در سایت عسلویه
تولید انحصاری دوچرخه شهری جهت استفاده در سایت عسلویه